Kokie įpročiai skatina persivalgyti?

Šiais laikais daug daugiau problemų kelia ne maisto trūkumas, o jo perteklius. Mes reguliariai persivalgome ir dažniausiai apie tai net nenutuokiame. Tai tapo įpročiu, todėl kovoti su augančiais kilogramais mums vis sudėtingiau. Jei norite, kad pastangos numesti svorio duotų rezultatų, venkite šių klaidų.
 
Įprotis ištuštinti visą lėkštę. Pats savaime jis nėra blogas, tačiau yra vienas „bet“. Baimindamiesi, kad nesuvalgytą maistą reikės išmesti, jūs būtinai suvalgysite daugiau, negu reikia tiesiog numalšinti alkį. Įpraskite į lėkštę dėtis mažesnes porcijas, ilgiau kramtykite, o likučius palikite kitam kartui.
 
Jeigu lėkštes tuštinsite nuolat ir nekreipsite dėmesio nei į porcijos dydį, nei į savo poreikius, ir valgysite tik todėl, kad nesuvalgė vyras, žmona ar vaikai, neišvengsite persivalgymo.
 
Per daug užkandžių. Nuovargis, nuobodulys, troškulys ir vos juntamas alkis dar nereiškia, kad reikia atidaryti šaldytuvą. Užkandžiai turėtų gelbėti tik tada, kai išties labai norite valgyti, tačiau neturite galimybės pasistiprinti. Deja, situacija tokia, kad daugelis iš mūsų įprato šlamšti traškučius, spragėsius, riešutus ir vaisius net tada, kai nejaučia alkio.
 
Jeigu tai – jūsų atvejis, slėpkite panašius užkandžius kuo toliau. Nereikia valgyti ir tada, kai jaučiatės susierzinę ar nusiminę. Darykite pertraukėles, kad nepervargtumėte, ieškokite įdomios veiklos, gerkite daugiau vandens ir stenkitės per dieną nesėdėti vienoje vietoje, daugiau judėkite.
 
Užstalės ir pasisėdėjimai. Šeimos ir draugų susibūrimai, žinoma, nėra blogai. Blogai tai, kad stalai lūžta nuo alkoholio ir labai kaloringo maisto. Stenkitės apriboti išgeriamo alkoholio kiekį (jei negalite jo atsisakyti visiškai), o kitą dieną po tokio pasisėdėjimo valgykite daugiau žalių daržovių, gerkite daugiau vandens ir nepamirškite pajudėti gryname ore.
 
Sumažinto riebumo produktai. „Liesi“ padažai, aliejų pakaitai, desertai ir kiti panašūs produktai pasižymi daug mažesne maistine verte, negu įprasti. Tyrimai rodo, kad jais piktnaudžiaujantys žmonės suvalgo 50 % daugiau maisto, nei tie, kurie valgo įprastus produktus.
 
Atminkite: jūs ramia sąžine galite vartoti ir sviestą, ir aliejų, ir tikrą sūrį – svarbu tik nepersivalgyti. Ypač venkite daug cukraus turinčių produktų (pavyzdžiui, sumažinto riebumo sausainių), nes jie kelia didžiausią grėsmę jūsų figūrai.
 
Pietų arba vakarienės atsisakymas. Paprastai žmonės, kantriai kentę be maisto visą dieną, dėl stipraus alkio prisėdę prie stalo nesugeba susivaldyti ir greitai persivalgo. Toks mitybos būdas turi ir kitų trūkumų – pavyzdžiui, sutrikęs virškinimas ir mieguistumas.
 
Sureguliuokite savo mitybos režimą – valgykite tada, kai išalksite, tačiau nelaukite, kol „žarna žarną ris“.
 
Valgymas kaip kovos su stresu būdas. Maistas – tai malonumas, ir juo mes stengiamės užglaistyti savo bėdas. Jeigu pastebėjote, kad pradėjote dažnai valgyti tam, kad pasikeltumėte nuotaiką, giliai įkvėpkite ir apmąstykite, kas gi neduoda jums ramybės. Kad ir kokios būtų blogos jūsų nuotaikos priežastys, valgymas jų išspręsti nepadės, todėl paieškoti kitų kovos su stresu būdų.

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Dėmesio!

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Naujagimis vaikas gali matyti žalią ir raudoną spalvas, tačiau nemato mėlynos.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama