Metam svorį be klaidų

Kiekviena moteris bent retkarčiais pagalvojo apie dietą, o daugeliui dailiosios lyties atstovių ji net tapo nuolatiniu užsiėmimu. Kartais tai duoda gerų rezultatų, kartais – nieko nepavyksta pakeisti. Kodėl taip nutinka? Galbūt darome ką nors ne taip? Deja taip. Kai laikomės dietos, kartais labai kvailai klystame, ir tai atima galimybę turėti tokį kūną, kokio norime. Keisčiausia tai, kad darydamos klaidą to pačios net nesuprantame. Taigi, išsiaiškinkime ką darome ne taip ir kaip galime tai pakeisti.
 
NESPORTUOJATE
 
Dieta neduos norimų rezultatų, jei nesportuosite. Skamba liūdnai, bet tai realybė. Net jei ir numesite kelis kilogramus, didelė tikimybė, kad jie sugrįš vos tik atsipalaiduosite ir leisite sau pasimėgauti kokiu nors skanumynu. Tačiau kai ir sportuojate, ir tinkamai maitinatės, papildomi kilogramai greičiau išnyksta ir nesugrįžta.
 
NEVALGOTE PUSRYČIŲ
 
Neturėtume praleisti pusryčių, jei laikotės dietos. Ryte, kai išlipame iš lovos, nuo paskutinio valgymo būna praėję ne mažiau kaip 8–10 valandų. Mūsų organizmui reikia kuro, kad jis galėtų tinkamai funkcionuoti. Be to, suvalgius pusryčius sumažėja tikimybė persivalgyti per pietus.
 
 SUVARTOJATE PER MAŽAI KALORIJŲ
 
Mūsų kūnui reikia tam tikro kalorijų skaičiaus, kad jis galėtų produktyviai dirbti. Jeigu suvartojame mažiau nei 1000 kalorijų per parą, gali atsirasti sveikatos problemų, pavyzdžiui, mitybos sutrikimų, be to, išbalansuojama medžiagų apykaita, o tam ištaisyti gali prireikti kelių metų ar net viso gyvenimo. Lyg to būtų maža, įprotis suvartoti mažiau kalorijų nei reikalauja organizmas gali baigtis mirtimi.
 
VALGOTE PER DIDELĖMIS PORCIJOMIS
 
Labai svarbu, kokį kiekį maisto suvartojame vieno valgymo metu. Jeigu suvalgome per daug, mūsų organizmas nespėja visko gerai suvirškinti. Taigi prieš valgydamos visuomet pagalvokite apie porcijų dydį ir prisiminkite, kad geriau valgyti mažomis porcijomis, bet dažniau, nei tris kartus per dieną, bet dideliais kiekiais.
 
VALGOTE TAM, KAD NUMALŠINTUMĖTE STRESĄ
 
Kiekvieną dieną patiriame stresą. Atrodo, kad problemos atsiranda iš niekur. Ir ko gi griebiamės, kad pasijustume geriau? Imame valgyti. Tokio streso malšinimo būdo reikėtų vengti. Pasistenkite rasti kitų būdų nusiraminti ir išsivaduoti iš problemų. Gal tiktų pasivaikščiojimas?
 
NEPAKANKAMAI MIEGATE
 
Miegas mūsų organizmui yra toks pat svarbus, kaip maistas ir vanduo. Jei neleisite savo kūnui tinkamai pailsėti, pastangos numesti svorio bus bevertės.
 
Jei laikotės dietų ir jos neduoda norimų rezultatų, verta susimąstyti, ar nedarote kurios nors iš šių klaidų. Nors jos atrodo ne itin reikšmingos, tačiau turi nemenką įtaką ir gali sutrukdyti jums siekti užsibrėžtų tikslų.

Šaltinis: Grožio guru

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Dėmesio!

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Europoje tėvais tampama vidutiniškai 29 metų, tuo tarpu Indijoje - sulaukus 19.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama