10 efektyviausių kardio treniruočių moterims

Palaikyti gerą fizinę formą privalo kiekviena moteris, o tam tinka pačios įvairios sporto rūšys. Jei tu esi iš tų, kurios sportuoja ne dėl malonumo, o tik iš reikalo, tuomet siūlome tau pažvelgti į mūsų sudarytą 10 geriausių kardio pratimų sąrašą. Vadovaukis juo ir pasieksi maksimalius rezultatus.

1. Step aerobika.  Tai viena iš dažniausiai pasirenkamų sporto treniruočių moterų tarpe. Step aerobikos metu labiausiai treniruojamos kojos, šlaunys ir užpakaliukas, o per 30 intensyvios treniruotės minučių galima sudeginti maždaug 400 kalorijų.


2. Dviratis. Nesvarbu, ar važinėsi gryname ore, ar naudosies dviračio treniruokliu namuose, - tai vistiek bus idealus sportas. Priklausomai nuo apkrovos, per 30 minučių galima sudeginti nuo 250 iki 500 kalorijų.


3. Plaukimas. Tai netik nenuobodu, bet ir labai efektyvu, nes dirba praktiškai visi kūno raumenys. 30 minučių tokios smagios treniruotės ir 400 kalorijų lyg nebuvę.


4. Raketbolas (teniso kamuoliuko mušinėjimas į sieną). Nors Lietuvoje šis sportas nėra itin populiarus, moterims reikėtų į jį atkreipti dėmesį, nes per 30 minučių įdomaus žaidimo sudeginama 400 kalorijų.


5. Alpinizmas. Nebūtina keliauti į kalnus, kad būtų galima šiek tiek palaipioti. Didžiuosiose miestuose tikrai rasite vietų, kuriose galima išbandyti alpinizmo įgudžius ant dirbtinių uolų. Tokios treniruotės ne tik degina kalorijas (380 per 30 minučių) bet ir ugdo ištvermę bei jėgą.


6. Slidinėjimas (tiek lauke, tiek ant specialių treniruoklių). Slidinėjimas, kaip ir plaukimas, priverčia dirbti visus kūno raumenis, o per 30 minučių ne itin sunkios treniruotės, galima sudeginti 330 kalorijų.


7. Bėgimas. Šį sporto variantą renkasi nemaža dalis žmonių. Juk jis iš esmės nieko nekainuoja, o rezultatus duoda tiesiog puikius. 30 minučių ir 300 kalorijų jau nebėra.

2 psl. »

Komentarai (6)

gugu 2013-02-26 19:51
Sokiai padeda, bet nepamirskit, kad koju raumenys auga ir slaunys tampa didziules. Isbandytas. :DDD
Ugnė 2012-08-30 13:20
o kur šokinėjimas per šokdynę?
Pakalnute 2012-01-20 16:55
Visai tikėtina, bet čia daugiau neteksi skyčių, nes išprakaituosi.
Ilta 2012-01-20 07:34
Bent taip man instruktorė aiškino. Aišku, mes niekada intensyviai tuo neužsiėmėm. Ne mūsų lygis.
Ilta 2012-01-20 07:33
Per vieną intensyvią Lotynų Amerikos šokių treniruotę galima netekti viso kilogramo :D
Puma 2012-01-19 21:56
Esu isbandziusi ivairius sportus ir tikrai, geriausiai padeda aerobika ir sokiai

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Į plastiką, iš kurio daromos LEGO detalės, dedama speciali medžiaga, kuri darant rentgeną šviečia ryškiau, kad būtų lengviau detalę aptikti, jei vaikas ją prarytų.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama