10 efektyviausių kardio treniruočių moterims


8. Elipsinis treniruoklis. Tai ne tik puiki kardio treniruotė, bet ir geras būdas padidinti savo ištvermę. 30 minučių nepertraukiamos treniruotės padės sudeginti maždaug 300 kalorijų.


9. Irklavimas. Jei vasaras leidi prie ežero ir turi valtį – būtinai kiekvieną dieną bent pusvalanduką intensyviai pairkluok. Labai greitai pamatysi pirmus puikius rezultatus, o vos per 30 minučių sudeginsi 300 kalorijų.


10. Ėjimas. Toms, kurios sportui nenori išeikvoti daug jėgų, patariame paprasčiausiai pasivaikščioti. Tiesa, stebuklingų rezultatų nereikėtų tikėtis. Sparčiai žingsniuojant per 30 minučių galima sudeginti iki 180 kalorijų. Tad gal geriau rinktis kiek aktyvesnę veiklą, juk 30 minučių tikrai nėra tiek jau daug.

Komentarai (6)

gugu 2013-02-26 19:51
Sokiai padeda, bet nepamirskit, kad koju raumenys auga ir slaunys tampa didziules. Isbandytas. :DDD
Ugnė 2012-08-30 13:20
o kur šokinėjimas per šokdynę?
Pakalnute 2012-01-20 16:55
Visai tikėtina, bet čia daugiau neteksi skyčių, nes išprakaituosi.
Ilta 2012-01-20 07:34
Bent taip man instruktorė aiškino. Aišku, mes niekada intensyviai tuo neužsiėmėm. Ne mūsų lygis.
Ilta 2012-01-20 07:33
Per vieną intensyvią Lotynų Amerikos šokių treniruotę galima netekti viso kilogramo :D
Puma 2012-01-19 21:56
Esu isbandziusi ivairius sportus ir tikrai, geriausiai padeda aerobika ir sokiai

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Į plastiką, iš kurio daromos LEGO detalės, dedama speciali medžiaga, kuri darant rentgeną šviečia ryškiau, kad būtų lengviau detalę aptikti, jei vaikas ją prarytų.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai