10 priežasčių, neleidžiančių jums sulieknėti

Turbūt beveik kiekviena dailiosios lyties atstovė bent kartą gyvenime išbandė kokią nors dietą. Kuo arčiau svarbi data, tuo griežtesnių priemonių imamasi, bet... rezultatai visai ne tokie, kokių tikimasi.
 
Išsiaiškinkime, kokios klaidos lemia svorio augimą ir ką reikėtų pakoreguoti, jei norite sulieknėti.
 
Jūs atsisakote pusryčių. Yra žinoma, kad medžiagų apykaitos procesai suaktyvėja pavalgius. Jeigu pusryčių atsisakote, organizmas priverstas naudoti savo paties resursus, o štai gerai pavalgius ryte per dieną kontroliuoti apetitą bus daug paprasčiau. Be to, rytinės kalorijos iki vakaro išsieikvoja.
 
Vėlyva ir soti vakarienė. Valgyti po šeštos valandos vakaro galima, tačiau tik tuo atveju, jei miegoti einate vėlai. Nuo vakarienės iki miego turi praeiti bent kelios valandos, ir pati vakarienė neturi būti pernelyg soti. Per dieną badauti taip pat negalima, tad net jei esate labai užimti, nepamirškite ir savo skrandžio.
 
Valgote per daug greitai. Tai – viena tipiškiausių didmiesčių gyventojų daromų klaidų, skatinančių svorio augimą. Būkite kantrūs, kramtykite ilgiau, sutelkite dėmesį į tai, ką valgote. Tada pasisotinsite greičiau, ir suvartosite mažiau kalorijų.
 
Sėdimas gyvenimo būdas. Gaila, tačiau tenka pripažinti, kad esame linkę sėdėti visur, kur tik pasitaiko galimybė atsisėsti, o juk dauguma iš mūsų ir darbe sėdi po 8 valandas per dieną. Ilsėtis derėtų kaip nors kitaip, o ne priešais kompiuterį ar televizorių.
 
Geriate per mažai vandens. Organizmui vanduo būtinas kaip deguonis – antraip jis patiria stresą, ir medžiagų apykaita lėtėja. Per dieną rekomenduojama išgerti apie 2 litrus vandens (ne arbatos, kavos ar sulčių, o būtent vandens).

2 psl. »

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Reklama

Ar žinote, kad...

Vaikai pradeda sapnuoti dar prieš gimimą.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai