15 gudrybių nurinčioms numesti svorio

Kaip numesti svorio, žino tikriausiai kiekviena, tačiau tiesa ta, kad visada lengviau pasakyti, negu padaryti... Šios gudrybės padės jums greičiau pasiekti užsibrėžtą tikslą!

1. Gerkite daug vandens ir kitų nekaloringų gėrimų. Kartais žmonės troškulį palaiko alkiu, todėl užuot gėrę, pradedame valgyti. „Jei nemėgstate gerti vandens, įlašinkite kelis lašus sulčių, tuomet jo skonis bus kaip mangų ar apelsinų, tačiau nesuvartosite nereikalingų kalorijų“, – pataria Sintija, Amerikos dietologų asociacijos narė.

2. Galvokite apie tai, ką galima valgyti, o ne apie tai, ko negalima. Pasistenkite susitelkti į tai, jog per dieną reikėtų suvalgyti 5–9 vaisius ar daržoves. „Atrodo, jog tai yra daug, tačiau tiek suvalgyti verta, nes jausitės soti“, – sako virėja Laura Pansiero. Tai padės išvengti persivalgymo, nes daržovės ir vaisiai pakeis riebalus, kuriuos suvalgytumėte per dieną.

3. Įvertinkite, ar tikrai esate alkana. Visuomet, kai kyla noras valgyti, atkreipkite dėmesį į kūno siunčiamus ženklus, siūlo Mišelė May, knygos „Ar aš esu alkanas?“ autorė: „Alkis – tai jūsų organizmo siunčiamas ženklas, jog jums trūksta energijos. Kuomet noras valgyti kyla ne dėl alkio, valgymas to noro nenumalšins“.

Kai pavalgote, turėtumėte jausti geriau, tačiau jokiu būdu ne „pilna“ ar pavargusi.

„Jūsų skrandis yra kumščio dydžio, taigi, užtenka tik saujos dydžio maisto kiekio, kad jį užpildytumėte“, – teigia May.

Valgykite nedidėlėmis porcijomis, tai padės jums geriau suprasti savo kūną ir suvokti, kada tikrai esate alkana.

4. Atsargiai rinkitės vėlyvus užkandžius. Noras valgyti iš įpročio (o ne iš alkio) apninka dažniausiai vakare, po vakarienės, kai visiškai atsipalaiduojate. Arba uždarykite virtuvę po tam tikros valandos, arba rinkitės nekaloringus užkandžius (pavyzdžiui,100 kalorijų turintį sausainių pakelį, pusę indelio ledų). Kai pajusite, kad įpratote pasitenkinti nelabai kaloringai užkandžiais, pabandykite juos pakeisti arbata be cukraus.

5. Mėgaukitės mėgstamiausiais patiekalais. ,,Manau, kad mėgstamiausių patiekalų atsisakymas – tai tiesus kelias į svorio augimą, nes po ilgo laiko, jūs norėsite jų prisivalgyti daug“, – teigia Sass. Galite mėgautis tuo, kas jums skanu, bet nedideliais kiekiais.

6. Mėgaukitės saldumynais ne namuose. Kai norite ko nors saldaus ir kaloringo, Elie Krieger, laidos „Sveikas apetitas“ vedėja, siūlo išeiti iki artimiausios ledainės ar suorganizuoti šeimos susitikimą.

„Jei padarysite iš to pramogą, jums nereiks nerimauti, kad turėsite saldaus maisto namuose, be to, tai smagus būdas ir pasimėgauti, ir pajudėti“, – teigia moteris.

O toms, kurios negali išeiti iš namų, Krieger siūlo virtuvėje turėti daug šviežių vaisių – tai gali būti taip pat skanu, kaip bet koks kitas desertas.

7. Valgykite dažnai, bet po nedaug. Jei suvartosite mažiau kalorijų, nei sudeginsite, atsikratysite nereikalingų kilogramų. Bet jei esate nuolatos alkana, suvalgyti mažiau gali būti labai sunku.

„Tyrimai rodo, kad žmonės, kurie valgo 4–5 kartus per dieną, daug geriau suvaldo apetitą ir svorį“, – teigia tyrėja Rebeka Ryves. Ji siūlo savo per dieną suvartojamas kalorijas padalinti į daug smulkių porcijų, tačiau vakarienė turėtų būti paskutinis dienos patiekalas.

8. Valgykite daug baltymų. Jie stipriau malšina alkį, nei angliavandeniai ar riebalai, ir tai yra slaptas ginklas, norint suvaldyti svorį. „Dietos, kuriose vyrauja baltymai ir nėra riebalų bei angliavandenių, kartu su sportu padeda greitai numesti svorio“, – teigia tyrėjas Donaldas Laimanas iš Ilinojaus universiteto.

9. Naudokite daugiau prieskonių. Pagardinkite patiekalus su prieskoniais ar čili pipirais – ryškus skonis padės greičiau pajusti sotumą.

„Ryškaus skonio maistas patenkina jūsų skonio receptorius, taigi jūs suvalgysite mažiau“, – teigia Perdomo.

Kai norite kažko saldaus, suvalgykite aštraus skonio ledinuką – ilgai išliekantis skonis numalšins jūsų norą.

10. Turėkite virtuvėje daug sveikų produktų ir greitai paruošiamų užkandžių. Taip išvengsite pagundos užsisakyti picą į namus. Patartina turėti: spragėsių, paruošiamų mikrobangų krosnelėje (20–25 kalorijos puodelyje), šaldytų daržovių, marinuotų pomidorų, keptos vištienos krūtinėlės ir rudųjų ryžių. Sugaišite vos kelias minutes, ir pasigaminsite skanų bei nekaloringą patiekalą.

11. Kavinėje užsisakykite vaikiškas porcijas. „Kai valgote ne namuose, užsisakykite vaikiško dydžio picą ar mažą sumuštinį. Tai puikus būdas sukontroliuoti gaunamas kalorijas“, – teigia Perdomo.

Dar vienas triukas – naudoti mažesnes lėkštes. Taip porcija atrodys didesnė, ir jūsų pasąmonė siųs signalą, kad jums gana.

12. Valgykite maistą pagal metų laiką. ,,Daugumai nepatinka vaisiai ir daržoves, nes valgo juos ne pagal sezoną, o tuomet, kai jie neturi tokio ryškaus skonio“, – teigia Pensiero.

13: Lėkštę makaronų pakeiskite lėkšte daržovių. Paprasčiausiai valgydama mažiau makaronų ir baltos duonos, o įsidėjusi daugiau daržovių, be jokių pastangų per metus galite sulieknėti vienu dydžiu.

14. Nevalgykite tam, kad nusiramintumėte. Ankščiau ar vėliau kiekvienas susiduria su stresu. Kad nusiramintumėte, pasiruoškite kelis variantus, kurie padėtų apsieiti be maisto.

Sass siūlo paskaityti knygą, paklausyti muzikos, rašyti dienoraštį ar pradėti medituoti, vartyti nuotraukų albumus.

15: Būkite aktyvi. Niekada nesportuokite vien todėl, kad suvalgėte per daug, arba tam, kad galėtumėte suvalgyti daugiau. „Jei taip darote, tai jus nuteikia neigiamai prieš sportą ir taip pradedate jo nekęsti“, – teigia May.

Susikoncentruokite į tai, kaip gerai jaučiatės, kai sportuojate. Geriau miegate, esate energingesnė. Fizinis aktyvumas jums naudingas net ir tada, kai nenorite numesti svorio.

Šaltinis: Grožio guru

Komentarai (3)

Pasipiktinusi 2013-04-27 17:51
Kas čia gali būti klaidingo? Kaip tik labai geri patarimai. Matyt, nesate bandę to realiai, todėl jums taip atrodo.
apgavikai 2013-04-26 09:42
labai klaidinga informacija
Vika 2013-04-23 10:24
Ar kada bandet, tokiu gardziu ledu/
http://zinaukaip.lt/kulinarija/receptai/kaip-pasigaminti-sloksniuotus-ledus/

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Į plastiką, iš kurio daromos LEGO detalės, dedama speciali medžiaga, kuri darant rentgeną šviečia ryškiau, kad būtų lengviau detalę aptikti, jei vaikas ją prarytų.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai