17 dienų dieta

Įgriso nuobodžios ir monotoniškos dietos? Išbandyk šią! Ją sukūręs Michaelis Marenas žada, kad pradanginsi maždaug nuo 5 iki 50 kilogramų, priklausomai nuo besilaikančiojo dietos pasirinkimų. Taigi, sužinok daugiau apie šią dietą!
 
17 DIENŲ DIETOS ETAPAI
 
Ši dieta susideda  iš 4 etapų, kiekvienas etapas tęsiasi 17 dienų. Dieta skatina sveikesnį gyvenimo būdą – sveiką maistą ir aktyvumą.
 
Paspartink – pirmas etapas, kurio metu patariama suvartoti apie 1200 kalorijų ir kurio metu galima numesti iki 7 kilogramų. Antrame etape, Aktyvink, gali suvartoti nuo 1200 kalorijų ir daugiau. Reikia maišyti, kartais suvalgyti daugiau, kartais – mažiau. Antrame etape galima numesti apie 3-4 kilogramus. Etapas numeris 3 vadinamas, Pasiekti, sukurtas kaip pereinamasis laikotarpis į sveikesni gyvenimo būdą ir kurio laikytis reikėtų ilgą laiką. Tai greičiausiai prarasi apie 1-2 kilogramus.  Paskutiniu etapu, Atvykimas, jus mokysitės išlaikyti idealų svorį.
 
Per pirmus 2 dietos etapus reikėtų mankštintis mažiausiai 17 minučių kiekvieną dieną, kituose etapuose gali mankštintis iki 1 valandos, 5 kartus per savaitę.
 
17 DIENŲ DIETOS MITYBOS PLANAS
 
Griežtas, bet naudingas 1 dietos etapas leidžia valgyti kiek nori sveikų proteinų ir nekrakmolingų daržovių kartu su 2 mažai cukraus turinčiais vaisiais, 2 probiotikais (mažai kalorijų turinčiu jogurtu), 1-2 porcijomis sveikų riebalų (alyvuogių aliejus), žalia arbatą ir 2-3 litrai vandens.
 
Pirmas dietos etapas leidžia suvartoti minimalų skaičių kalorijų, 2 etapas leidžia valgyti angliavandenius ir suvartoti  iki 1500 kalorijų per dieną. Valgant sveikus angliavandenius, besilaikantysis dietos turėtų maišyti mažiau kalorijų su didesniu kiekiu kalorijų per diena, kad organizmas nežinotų ir degintų riebalus.
 
3 dietos etapas prasideda 100 papildomų kalorijų užkandžiams  ir galimybe išgerti taurę vyno. 4 etape jau galima maišyti visus etapus darbo dienomis, o savaitgaliais galima valgyti ko tik norisi.
 
17 DIENŲ DIETA: UŽ IR PRIEŠ
 
Dar nėra tiksliai įrodyta, kad valgant skirtingą skaičių kalorijų tavo kūnas pradės riebalus tirpinti greičiau, bet ši dieta skatina sveikai maitintis ir yra sudaryta iš pagrindinių geros mitybos principų.
 
Pastovus sportas, nepersivalgymas riebaus maisto – yra raktas į sveiką gyvenimo būdą ir svorio išlaikymą ilgą laiką. 

Šaltinis: Grožio guru

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Ar žinojote, kad suaugęs žmogus turi 206 kaulus, o vaikas – 300 (kai jie auga, kai kurie kaulai susijungia į vieną)

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama