Anticeliulitiniai pratimai sėdmenims

Celiulitas šiais laikais kankina didžiąją dalį moterų. Deja, bet net ir pati kokybiškiausia anticeliulitinė kosmetika jo išnaikinti nepadės, jei reguliariai nesportuosite. Taigi šį kartą norime pasiūlyti keletą nesunkiai atliekamų pratimų sėdmenų sričiai.

Kelienų sukiojimas į šoną

Neapsigauk manydama, kad šis pratimas – labai lengvas ir visai neefektyvus. Jis kuo puikiausiai treniruoja ne tik sėdmenis, bet ir šlaunų raumenis. Pradinė padėtis – gulėjimas ant pilvo, veidą pasidėjus ant sunertų rankų, ištiesus kojas. Dešinę koją pakreipk į šoną ir sulenk per kelią, pėdą pasidėdama ant kairės kojos blauzdos. Įtempk dešinės pusės sėdmenį ir kelk dešinės kojos kelienį kelis centimetrus nuo žemės, nejudindama klubų. Palaikyk koją tokioje pozicijoje kelias sekundes ir sugrįžk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 10-12 kartų, o tuomet atlik su kita koja.

Klubų kilnojimas

Sporto pratimai, skirti sėdmenų tvirtinimui, praktiškai visuomet apkrauna ne tik sėdmenų, bet ir pilvo  raumenis. Šis pratimas būtent toks, taigi gausi dvigubą naudą. Pradinė padėtis – gulint ant nugaros, rankos ištiestos į šonus, dešinė koja sulenkta per kelį, pėda tvirtai remiasi į žemę, kairė koja ištiesta. Lėtai kelk klubus į viršų, kad nugara išliktų tiesi, o visas svoris pasiskirstytų ant sulenktos kojos ir pečių. Kelias sekundes pabūk tokioje padėtyje ir lėtai sugrįžk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 8-10 kartų, o tuomet atlik su kita koja.

Pasilenkimai su koja atgal

Šis pratimas puikiai tinka kaip apšilimas prieš bėgiojimą ar sportavimą salėje. Pradinė padėtis stovint tiesiai, kojas suglaudus vieną šalia kitos. Dešinę ranką ištiesk priešais save, kūno svorį permesk ant kairės kojos. Visu korpusu lenkis pirmyn, išlaikydama tiesią nugarą ir tuo pačiu keldama ištiestą dešinę koją atgalios. Įtempk šlaunų ir sėdmenų raumenis ir lėtai grįžk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 10-12 kartų, o tuomet atlik su kita koja.

2 psl. »

Komentarai (6)

Agnė 2015-07-01 11:50
Sportas ir tik sportas, jei neeturite pakankamai laiko skirti sportui ir nepajėgiate pakelti didelio krūvio ar tiesiog neprisiverčiate to daryti, geriausia išeitis - vaikščiojimas. Išbandyta ir veiksminga
daiva 2013-06-09 19:51
na sportuojant dar labiau isryskeja celiulitas, puse metu vazinejau su dviraciu, kiekviena diena po 30 km numindavau, ir ka jus galvojat, celiulitas apmazejo. ne, jis dar labiau isryskejo. ko gero vienintele iseitis apmazint celiulita, tai masazavimas ir salto - karsto vandens proceduros.
zivile 2012-07-19 09:52
man padejo isvengti dideli kieki celiulito tai saltas dusas kekviena ryta.
Eglė 2012-07-04 16:58
Visiškai sutinku su Vaida
Vaida 2012-07-04 14:53
celiulita galima sumazinti tik sportuodamos , o k= geliai ir visi kiti kremai skirti celiulitui tei tik zmoniu mulkinimas
Joana 2012-07-04 12:00
ar jie tikrai veiksmingi? Kiek teko girdėti, celiulitas - visiškai normalus ir natūralus reiškinys, ir jokios priemonės (nei geliai, nei mankštos) jo neišnaikins.

Pratimai kojoms

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai