Antsvorio turinčių nėštukių dieta (II dalis, pabaiga)

Štai keli nelabai gudrūs patarimai, kurie padės išvengti nereikalingų kilogramų nėštumo metu:

  • Pagrindinis principas – valgyti reikia saikingai. Porcijos neturi augti kartu su pilvuku. Tai, kad jūsų dabar du, nereiškia, kad ir valgyti reikia už abu. Pakilti nuo stalo patartina jaučiant lengvą alkį, o ne pilnumą ir persisotinimą.
  • Svarbi taisyklingos mitybos režimo sąlyga – maistas visą savaitę turi būti kokybiškas ir įvairus, tačiau  kiekvieną „puotą“ turėtų sudaryti tik vienas arba du patiekalai. Jeigu stalas nukrautas daugybe skirtingų valgių, teks atsispirti pagundai paragauti kiekvieno.
  • Į dienos meniu būtina įtraukti kaip galima daugiau natūralių vaisių, daržovių, uogų, šiek tiek žalumynų, kad aprūpintum savo organizmą ir augantį vaisių pakankamu kiekiu mineralinių medžiagų ir vitaminų.
  • Geriausi maitintis įprastu maistu – kitaip tariant, tuo, kurį valgai kasdien, produktus, kurie auga tavo krašte. Tau labiau tinka obuoliai ir kopūstai, o ne apelsinai ir ananasai.
  • Nerekomenduojama sėsti prie stalo iš karto pabudus ir likus mažiau kaip 2–3 valandoms iki miego. Normalu, kai tarp valgymų būna maždaug 4–5 valandos, tačiau valgyti galima ir su mažesnėmis pertraukomis. Stenkis išlaikyti įprastą mitybos režimą. Jeigu valgysi tuo pačiu laiku, organizmas bus pasirengęs virškinti maistą, vadinasi, geriau jį įsisavins.
  • Valgyti reikia bent 4–5 kartus per dieną ir nedidelėmis porcijomis.
  • Negalima praleisti pusryčių arba pietų.
  • Rekomenduotina atsisakyti kaloringų užkandžių.
  • Stiklinė negazuoto mineralinio vandens, išgerta likus pusvalandžiui iki valgio, sumažins apetitą (atkreipk dėmesį, ar neatsiranda patinimų).
  • Jeigu esi blogos nuotaikos – nesistenk jos pakelti maistu.
  • Nebijok palikti lėkštėje neįveikto maisto.
  • Nevalgyk vien dėl to, kad bijai, jog maistas suges.
  • Pirk produktus pagal iš anksto sudarytą sąrašą.
  • Skaityk, kas rašoma ant pakuotės. Netikėk gražiais žodžiais: „dietinis“, „nekaloringas“, atkreipk dėmesį į sudėtį. „Neriebus“, tačiau saldus jogurtas nieko gera neduos – tik papildomus kilogramus.
  • Ruošk maistą be riebalų.

Ko vertėtų atsisakyti?

  • Šviežios duonos, gaminių iš sluoksniuotos tešlos, kremų, pyragėlių su kremu, šokolado, saldainių, riestainių ir kitų konditerinių gaminių.
  • Kondensuoto pieno, ledų, pieniškų kokteilių.
  • Riebių sūrių ir riebių rūgštaus pieno produktų, saldžių jogurtų, pudingų, varškės sūrelių, sūrio pyragų ir panašiai.
  • Greitojo maisto, pusfabrikačių.
  • Riebios mėsos ir žuvies, taukų, antienos, žąsienos, subproduktų (kepenų, inkstų), smegenų, rūkytų gaminių, dešrų ir dešrelių, žuvies ir mėsos konservų, sūdytos ir rūkytos žuvies, ikrų.
  • Koncentruotų mėsos, žuvies ir grybų sultinių bei padažų.
  • Bet kokių keptų ar ant grotelių ruoštų patiekalų.
  • Kietai virtų ir keptų kiaušinių.
  • Bet kokių grybų.
  • Saldžių vaisių ir uogų (pavyzdžiui, vynuogių, melionų, kriaušių, bananų).
  • Bulvių (reikėtų suvartoti kaip galima mažiau).
  • Aštrių ir sūrių užkandžių, užkandžių iš mėsos, žuvies ir daržovių konservų (ypač su pomidorų padažu), stiprios arbatos, kavos, kakavos.
  • Pagardų su juodaisiais ir raudonaisiais pipirais, garstyčiomis, actu, majonezu, padažu.
  • Kategoriškai draudžiami alkoholiniai gėrimai ir rafinuotas cukrus.

Sportas padės suliesėti?

2 psl. »

Komentarai (8)

Meja 2015-10-27 14:38
As nemanau kad cia nesciuju dieta... Taip ir kudikiui pakenkt galima
burbulas 2014-02-28 21:19
palei se dieta galima valgyti tik obuolius ir kopustus :D ai dar vandeni gerti
as 2013-09-28 22:46
As manau,kad geriau +5 kg, bet sveikas vaikas. Nes jeigu visko laikytis kas cia parasyta....tai organizmui sokas,o vaikiukui stresas. Reikia mastyti sava galva. ;)
as 2013-09-08 00:58
vengti kietai virtu kiausiniu??? tai ka skystai virtus valgyti? bet juk negalimanesciosioms, o visai kiausiniu atsisakyti tai irgi nesuprantu kodel? bent parasytu priezasti kodel... ir dar toliau kiek daugybes produktu vengti, bet kai kurie visai nera blogi ir net kaloringi... tai nesuprantu kodel vengti? bent parasytu priezastis. kazkoks nesamoningas straipsnis
Germina 2012-05-14 23:14
kad beveik nieko negalima valgyti taip iseina,suprantu jog sveika maista bet galejo bent pavyzdziu duoti...:(
Asta 2012-04-24 18:03
geriau parasytu , ka galima valgyti, o ne ko negalima :(
Vilija 2012-02-07 17:56
Aš jau geriau mitybą pasireguliuosiu :) sportuot nemėgstu visai
Eleonora 2012-02-07 17:24
Visiškai sutinku su paskutiniu teiginiu. Man buvo labai apmaudu, kad negalėjau sportuoti taip, kaip įpratusi.

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaiko kraujo grupė yra tokia kaip pas vieną iš tėvų, arba lygi abiejų tėvų grupių sumai.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai