Biogimnastika

Biogimnastika siūlo keletą pratimų kompleksų, padedančių sulieknėti, pakoreguoti taliją, klubus, pilvą ir sėdmenis. Paprastai treneris parenka tuos, kurie labiausiai tinka konkrečiu atveju. Mes pateikiame universalų – jis bus itin naudingas, jeigu dažnai skundiesi nugaros, strėnų ir inkstų skausmais.

Pradinė poza:

Atsiklaupk ant kelėnų, atsisėsk ant pėdų, ištiesk į priekį rankas ir sustink tokioje padėtyje (sėdmenys neturi pasikelti); po to neperkeldama rankų turi atsistoti ant keturių taip, kaip parodyta antroje nuotraukoje (tik kojų pirštai turi būti ant žemės). Galva pakelta. Rankos ir kojos sudaro statų kampą.

Apšilimas:

Pirmas pratimas. Išlaikydama rankų ir kojų padėtį, išriesk ir nuleisk nugarą, kaip galėdama labiau pakelk ir nuleisk galvą. Vienas – nuleisk liemenį kaip galima žemiau ir atlošk galvą. Du – nugarą išriesk, galvą prispausk prie krūtinės.

Antras pratimas. Atlik sukamuosius liemens judesius apie kūno ašį; galva tarytum pratęsia stuburą.

Trečias pratimas. Pradinėje padėtyje nuleisk nugarą. Pakelk pėdas nuo žemės į kurią nors pusę, pasuk atloštą galvą taip, kad matytum kojų pirštus. Grįžk į pradinę padėtį ir pakartok pratimą į kitą pusę.

Dabar tą patį pratimą atlik taip pat, tik galvą ir pėdas suk į skirtingas puses. Pailsėk sėdėdama ant pėdų, ištiesusi į priekį rankas ir nuleidusi galvą.



Ketvirtas pratimas. Rankos tiesios, liemuo nuleistas, galva pasukta į šoną. Kojos guli viena ant kitos, dubuo šiek tiek pakeltas nuo žemės, pakreiptas.



Penktas pratimas. Vienas – iš pradinės padėties pasuk dubenį į kairę, kaip prieš tai buvusiame pratime. Du – dubuo į priekį, į apačią. Trys – dubuo ištiesinamas. Keturi – poilsio poza. Atkreipk dėmesį, kad rankų ir kelėnų padėtis nesikeičia. Sėdmenys ilsintis turi būti ant pėdų. Pakartok atgaline tvarka. Pratimas atliekamas spyruokliuojančiais judesiais.

2 psl. »

Komentarai (5)

Akecios.:D 2012-04-30 21:29
Panasu siek tiek i jogos pratimus.:)
pasakecia 2012-02-29 16:37
Pasiziuriu aš į nuotraukas ir jau kurpiu planus kaip pati sportuosiu... Tik vat kažkaip grįžus namo niekada planų ir neįgyvendinu :)
Raminta 2012-02-29 13:53
Pirmą kartą apie biogimnastiką girdžiu, bet kai pasižiūriu į pratimus, jie atrodo labai pažįstami. Svarbiausia, kad ne tokie jau ir sudėtingi. Bent jau man tikrai nėra kaip lankytis sporto klube
Elena 2012-02-29 09:14
Mėgstu pratimus su nuotraukomis. Tiesa, nesimankštinu, bet galvoju, kad reikia, reikia... Tikiuosi greitai prisiversti :)
klementina 2012-02-28 19:49
as pagal sia programa jau pora metu sportuoju. Nepasakyciau kad svoris keiciasi, bet labai atsipalaiduoju ir energijos pasikraunu. Rekomenduoju

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaiko kraujo grupė yra tokia kaip pas vieną iš tėvų, arba lygi abiejų tėvų grupių sumai.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai