Biogimnastika



Dabar padaryk tą patį, tik tolygias judesiais, pakaitomis į abi puses. Pratimai į kiekvieną pusę atliekami po 8–12 kartų.



Pagrindinė dalis:

Šeštas pratimas. Pradinė padėtis. Vienas – išriesk nugarą ir tuo pačiu pritrauk kairį kelėną, nulenk galvą. Du – įlenk nugarą ir kaire koja mostelėk atgal, į viršų. Tuo pačiu atlošk galvą.

Trys – pereik į poilsio pozą. Keturi – išriesk nugarą, pritrauk dešinį kelėną ir nulenk galvą. Pratimas kiekvienai kojai kartojamas po 8–12 kartų.



Septintas pratimas. Atsistok į pradinę padėtį. Ištiesk kairę koją į dešinę pusę, į viršų, vienu metu mostelėk galva ta pačia trajektorija (smakras juda nuo vieno peties prie kito, maksimaliai atlošiant galvą). Išlenkdama nugarą koja mostelėk į kairę ir atgal.



Aštuntas pratimas. Pradinė padėtis. Ištiesk kairę koją į dešinę, darydama į tą pačią pusę judesį galva. Vienas – kairį kelėną trauk kairės ausies link. Du – atgal. Trys – mostas kaire koja į priekį ir galva. Keturi – atgal Pageidautina, kad koja nenusileistų ant žemės.


Norinčioms sulieknėti 7 ir 8 pratimus reikėtų daryti be pertraukų. Judindama kojas įdėk pastangų: daryk didesnius mostus (taip pakoreguosi savo figūrą, ypač – klubus ir taliją) ir pagerinsi sveikatą.



Pastaba: pakartojimų skaičius priklauso nuo organizmo fizinio pasirengimo. Jeigu mankštiniesi pirmą kartą, užteks 8 pakartojimų. Jeigu matai, kad sekasi lengvai – didink iki 12. Pasitreniravusi galėsi daryti ir po 16, 18 ar 21 kartą.

Devintas pratimas. Pradinė (poilsio) poza. Sulig 1–2 perkelk dubenį į priekį, maksimaliai atlošk galvą. Rankos tiesios, kelėnai savo vietoje. Sulig 3–4  grįžk į pradinę padėtį.

3 psl. »

Komentarai (5)

Akecios.:D 2012-04-30 21:29
Panasu siek tiek i jogos pratimus.:)
pasakecia 2012-02-29 16:37
Pasiziuriu aš į nuotraukas ir jau kurpiu planus kaip pati sportuosiu... Tik vat kažkaip grįžus namo niekada planų ir neįgyvendinu :)
Raminta 2012-02-29 13:53
Pirmą kartą apie biogimnastiką girdžiu, bet kai pasižiūriu į pratimus, jie atrodo labai pažįstami. Svarbiausia, kad ne tokie jau ir sudėtingi. Bent jau man tikrai nėra kaip lankytis sporto klube
Elena 2012-02-29 09:14
Mėgstu pratimus su nuotraukomis. Tiesa, nesimankštinu, bet galvoju, kad reikia, reikia... Tikiuosi greitai prisiversti :)
klementina 2012-02-28 19:49
as pagal sia programa jau pora metu sportuoju. Nepasakyciau kad svoris keiciasi, bet labai atsipalaiduoju ir energijos pasikraunu. Rekomenduoju

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaiko kraujo grupė yra tokia kaip pas vieną iš tėvų, arba lygi abiejų tėvų grupių sumai.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai