Biogimnastika



Dešimtas ir vienuoliktas pratimai. Tie patys, kaip ir septinas bei aštuntas, tačiau daromi dešine koja.

Dvyliktas pratimas. Tas pats, kaip ir devintas, tik užbaigiant remiamasi rankomis, išlenkiama nugara, kelėnai praskėsti į šonus, pėdos sujungtos. Pasistenk pasiekti galva padus, išbūti tokioje pozoje nuo 40  sekundžių iki minutės.



Tryliktas pratimas. Dvylikto pratimo pabaiga. Sulenk rankas ir gulkis ant grindų; lenkdama klubų sąnarius tempk smakrą išilgai grindų kelėnų link, kol rankos visiškai išsities. Svarbu, kad padėtį pakeistum būtent tempdama atgal dubenį, o ne padėdama rankomis. Po truputį lenkdama rankas šliaužk krūtine į priekį; ištiesk jas ir išriesk nugarą. Pakartok nuo 12 iki 21 karto (priklausomai nuo pasirengimo lygio). Po šito 40–60 sekundžių palinguok pilvu žemyn, o galva – atgal (kaip devintame pratime). Baik poilsio poza (lik joje tol, kol pajusi, kad atgavai jėgas. Paprastai tai trunka apie 1–2 minutes).

Komentarai (5)

Akecios.:D 2012-04-30 21:29
Panasu siek tiek i jogos pratimus.:)
pasakecia 2012-02-29 16:37
Pasiziuriu aš į nuotraukas ir jau kurpiu planus kaip pati sportuosiu... Tik vat kažkaip grįžus namo niekada planų ir neįgyvendinu :)
Raminta 2012-02-29 13:53
Pirmą kartą apie biogimnastiką girdžiu, bet kai pasižiūriu į pratimus, jie atrodo labai pažįstami. Svarbiausia, kad ne tokie jau ir sudėtingi. Bent jau man tikrai nėra kaip lankytis sporto klube
Elena 2012-02-29 09:14
Mėgstu pratimus su nuotraukomis. Tiesa, nesimankštinu, bet galvoju, kad reikia, reikia... Tikiuosi greitai prisiversti :)
klementina 2012-02-28 19:49
as pagal sia programa jau pora metu sportuoju. Nepasakyciau kad svoris keiciasi, bet labai atsipalaiduoju ir energijos pasikraunu. Rekomenduoju

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Jei vaikas apsinuodijo rūgštimi arba šarmais, jokiu būdu negalima dirbtinai jo vimdyti, nes šios medžiagos dar kartą nudegins gleivinę. Šiuo atveju reikia duoti išgerti 2 stiklines vandens.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai