Blogiausi pusryčiai vaikams: kuo juos pakeisti?



Pakeisti rūgštaus pieno gėrimus galima spanguolių morsu. Šiame gėrime bus vitaminų C, A, E ir K dienos norma, maždaug 1/3 B grupės vitaminų normos ir daug vertingų mikroelementų (kalio, fosforo ir kalcio).

Kepiniai ir sumuštiniai

Greitieji angliavandeniai, kurių yra duonos gaminiuose, pakelia cukraus lygį kraujyje ir verčia dirbti kasą dideliu pajėgumu, t. y. stimuliuoja insulino gamybą. Na, o insulino perteklius skatina tukimą (net ir vaikų). Taip pat reikia pastebėti, kad mieliniai kepiniai (ypač – karšti) skatina dujų kaupimąsi žarnyne.

Įvairius kepinius ir sumuštinius geriau pakeisti džiovintų vaisių, įvairių sėklų, riešutų ir dribsnių batonėliais su medumi.

Komentarai

Vaikų mityba

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Statistikos duomenimis, 3-4 metų amžiaus vaikai kiekvieną dieną pasako maždaug 12000 žodžių ir užduoda apie 900 klausimų.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama