Ką nutyli batų pardavėjai?

1. Darbo pabaiga. Jei ateinate pirkti batų likus 10 min. iki parduotuvės uždarymo – nesitikėkite karališko aptarnavimo. Pardavėjos yra pavargusios po ilgos darbo (lakstymo arba ne – o tai dar blogiau) dienos ir jeigu joms netrūksta daug iki asmeninės apyvartos, tai išgirsite vieną ir tą patį atsakymą: “nėra dydžių”. Na, arba: “neee, deja, šitų batukų dydžių kaip tik ir nebeturim”. Geriausiu atveju pardavėja gali nueiti ir pastovėti sandėlyje kurį laiką, o grįžusi pasakyti tą patį. Be to, visi esame žmonės ir įprastai po darbo skubame namo pakeisti sauskelnių vaikams ir vyrams (juokauju. Juk vyrai sauskelnių nedėvi. Keisti reikia apatinius J ), tad ir kasa, kasos knyga dažnai būna sutvarkyta. Vėliau mes tikrai neketiname gaišti laiko skaičiuojant vėl. Už viršvalandžius mums juk nemoka.

2. Patarimai. Visada paklauskite pardavėjos, ar batai patogūs, jei tik pastebite, jog nešiojate panašų dydį. Net jei ir to nepastebite – vistiek klauskite. Galbūt ji iš kolegės žinos kažką apie šiuos batus. Nes vienintelė pramoga, kai nėra pirkėjų – matuotis batus. Bet vėlgi – jei pardavėjai daug trūksta iki asmeninės apyvartosplanoįgyvendinimo (nuo kurio priklauso priedas prie atlyginimo), tai “žinokit, ponia, šitie batai labai labai patogūs, nešiosit ir džiaugsitės visą gyvenimą.”

3.Apie batus apskritai. Žinokit, batai – ne vyras, ne visam gyvenimui (o ir vyras dažnai nebūna), tad nereikia isterikuoti neradus tinkamo dydžio, spalvos ar pakulnės aukščio. Bus tų batų, ne karo metas, patikėkit manimi. Atrodote tokiomis akimirkomis labai juokingai. Kartą vienos tokios psichologiškai palūžūsios po nesėkmingos batų paieškos damos vyras net grįžo atsiprašyti pardavėjųdėlsavo deivės elgesio… Stipru, ar ne? Pardavėjos visada apšneka jūsų nervinius priepuolius. Jūsų aprangą ir, žinoma, batus taip pat. Tik batų parduotuvėje dirbdama sužinojau, jog kai kurios merginos įsivaizduoja, kad naktiniai gali pakeisti suknelę. Žinokit ateičiai – ne, negali.

2 psl. »
Šaltinis: Grožio guru

Komentarai (7)

R 2013-10-06 20:00
Super straipsnis ir viskas tiesa ir manau, kad pardavėjos, kaip ir kariškiai turėtų išeiti ankščiau į pensiją, todėl, kad šiais laikais nei bet kuriais kitais jas nuvaro nuo kojų su savo teisėm ir pretenzijom mūsų šaunūs kabutėse pirkėjai, kurie šiandien nusipirko jau kitą dieną gražiną prekę atgal, fui kai tokių nepakenčiu, kurie nemasto iškart. Ir kas tą nesąmonę išrado, kad pirkėjas visad teisus?
oj 2012-08-19 05:18
Kaip noreciau kad kas nors parasytu toki pat straipsni apie padavejos darba. Kliientai dazniausiai savo pykti islieja ant ju, nors nei maisto paruosimas, nei jo kainos nepriklauso nuo musu. Suprantu kai pacios padarom klaidu, dauguma klientu noris pasiust, nes isivaizduoja, kad jie cia sededami uz staliuko gali tave varinet kiek nori ir nepagalvoja, kad ne vien jie yra siame restorane, o padaveja turi suspet su kiekvieno inoringo kliento varinejimais ir gerai aptarnauti ne tik ta viena staliuka.
Toma 2012-08-18 18:33
Julija - štai vakar matavaus batus ir paprašiau kojinaitės. Davė. :)
lituanistė 2012-07-27 08:55
nepykstam. Kikenam
Lidija 2012-07-24 09:49
su tais vyrų apsipirkinėjimas - visiška tiesa
Zoja 2012-07-23 16:15
truputį kvepia "chamizmu"
Julija 2012-07-23 10:57
kad konsultantai kojines duotų - neteko girdėt ir matyt

Stilius

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaikai pradeda sapnuoti dar prieš gimimą.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai