Ką turi valgyti maitinanti mama



Pienas ir pieno produktai – nuo 2 iki 3 porcijų per dieną

Į pieno produktų kategoriją įeina visi pieno gaminiai: sūriai, varškė, pienas, kefyras ar jogurtas. Šiuose produktuose yra magnio, fosforo, įvairių vitaminų ir baltymų. Vieną porciją sudaro 40 g sūrio; pusė stiklinės varškės; stiklinė pieno ar kefyro; stiklinė jogurto.


Galvijų mėsa, žuvis, paukštiena, kiaušiniai, riešutai – nuo 2 iki 3 porcijų per dieną

Į šią kategoriją įeina daugybė kasdien būtinų produktų. Šiuose produktuose gausu baltymų, geležies, cinko, vario ir kitų produktų. Vieną porciją sudaro 70 g mėsos; 100 g žuvies; 2 kiaušiniai; 100 g riešutų; stiklinė žirnių ar pupelių.
 

Riebalai ir saldėsiai – vartoti itin saikingai

Į šią kategoriją įeina įvairūs aliejai ir kiti riebalai, bei saldainiai, pyragaičiai, tortai, saldinti gėrimai ir kiti skanėstai. Visus šiuos produktus reikia vartoti labai saikingai.

Komentarai

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Kalbant apie vaikus Japonijoje nevartojami žodžiai "blogas" ir "negeras".

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai