Ką valgyti nėštukei?



Geriausi angliavandenių šaltiniai – grūdai, vaisiai, daržovės. Juose daug vitaminų ir mineralinių medžiagų. Tokie angliavandeniai skaidomi lėčiau ir yra naudingesni. Jeigu nori ko nors saldaus, valgyk ne torčiukus ir šokoladukus, o šviežius ir džiovintus vaisius.

Kaip jau minėta, maitintis reikia įvairiais produktais: šviežiais vaisiais ir daržovėmis, garuose virtu maistu (saikingai galima pasimėgauti ir keptu, riebiu bei rūkytu). Patartina vartoti mažiau prieskonių. Atsisakyti visiškai ko nors visiškai nėščiajai nereikia – jeigu norisi ko nors, kas nelabai sveika, tokio produkto suvalgyti galima, tačiau tik truputį. Dėl vitaminų trūkumo būsimoji mamytė gali būti blogos nuotaikos, nervinga ir pavargusi, jai gali slinkti plaukai, atsirasti odos problemų. Būna ir liūdnesnių pasekmių – sutrinka vaisiaus vystymasis, atsiranda ydų. Dėl šių priežasčių nedidelius nėštukių kaprizus reikia patenkinti (juk organizmas geriausiai žino, ko jam reikia).

Nedidelės paslaptys

Rėmuo, pykinimas, rytiniai negalavimai. Jeigu tave kankina šie simptomai, prieš miegą suvalgyk ką nors lengva – šiek tiek džiovintų vaisių arba riešutų. Tai neleis per daug nukristi cukraus kiekiui kraujyje. Patartina užkąsti netgi naktį.

Atpylimas rūgštimi. Įsidėk į burną porą lazdyno riešutų ir kramtyk juos tol, kol šie pavirs beskone tyrele, tada nuryk.

Patinimai. Tyrimai parodė, kad ryžių dienos ir druskos atsisakymas padeda tik labai trumpą laiką. Daug geriau gerti erškėtuogių arbatą ir vaisių kompotą be cukraus. Šlapimą varančiu poveikiu taip pat pasižymi ir petražolių nuoviras (jis gerina inkstų veiklą, tad patinimų būna mažiau).

3 psl. »

Komentarai (7)

Kotryna 2013-03-21 21:09
As tai renkuosi sveika maista(bent jau tai bandau:) ), perku pas ukininkus vadinamus, plius papildomai geriu ir vitaminus kad gauciau reikiama kieki ju, nes vistiek manau kad su maistu negaunu visko ko reikia, geriu Elevit vitaminus.
Jolte 2012-05-19 00:08
Aš taip pat labai žiūriu ko nori organizmas. Išmokau po pirmųjų vėmimų.
Tada pradėjau įdėmiai klausyti organizmo, nes jei suvalgau ne tai ko norėjau, tenka atsisveikinti.
Bet nuo pat nėštumo pradžios norisi lengvo, gaivaus maisto. Daug įvairių vaisių, daržovių, ypač pomidorų, arbūzo.
liute 2012-01-20 16:56
O aš sutinku su žvirblės nuomone, kad valgyti reikia tai, ko norisi
Rina 2012-01-20 09:05
Patarimai labai naudingi
Ilta 2012-01-20 07:31
Nėštumo metu suvokiau, kaip netaisyklingai maitinausi :) kai teko atsisakyti daugelio mėgstamų produktų, pamačiau, kad valgyti beveik neliko ką.
na 2012-01-19 21:57
Na, vis dėl to mityba turėtų būti subalansuota, ypatingai nėštumo metu, kai moteris atsakinga ne tik už savo, bet ir vaikučio sveikatą. Todėl mamytės atkreipkite dėmesį į savo maisto racioną :)
Žvirble 2012-01-19 17:53
Aš manau, kad pats organizmas padiktuoja, ko jam trūksta, todėl valgyti reikia tai, ko tuo metu norisi. Žinoma, ribojant normas, kad per tuos 9 mėnesius neprisiaugintumėte nereikalingų kilogramų

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai