Ką valgyti nėštukei?



Pakeisk savo racione konservuotus vaisius šviežiais, rafinuotą cukrų – nevalytu, įprastus makaronus – rupaus malimo miltų makaronais, baltą duoną ir batoną – rupia juoda duona, paprastą druską – joduota, dešreles ir dešras – šaltais mėsos patiekalais, saldainius – vaisiais, traškučius – moliūgų sėklomis arba saulėgrąžomis.

Paįvairink savo mitybą:

  • Salierais, šviežiomis morkomis, varške su daigintais grūdais;
  • Gyvuoju jogurtu su šviežiomis uogomis ir medumi;
  • Raugintų kopūstų salotomis su obuoliais ir graikiniais riešutais;
  • Pieniška ryžių koše, obuolių kompotu;
  • Kruopų kotletukais;
  • Krekeriais su sėlenomis ir sezamų sėklomis;
  • Varške su obuoliais;
  • Įdarytomis paprikomis.

Tavo mityboje būtinai turi būti šviežių daržovių ir vaisių (juose daug vitaminų ir mineralinių medžiagų), rupios duonos su sėlenomis (gausu B grupės vitaminų, mineralinių druskų, folio rūgšties, geležies, kalcio, magnio ir fosforo), pieno produktų (tau reikia kalcio, baltymų ir folio rūgšties), liesos mėsos ir žuvies (baltymų ir geležies šaltinis), mineralinio vandens, turinčio mažai natrio.

Komentarai (7)

Kotryna 2013-03-21 21:09
As tai renkuosi sveika maista(bent jau tai bandau:) ), perku pas ukininkus vadinamus, plius papildomai geriu ir vitaminus kad gauciau reikiama kieki ju, nes vistiek manau kad su maistu negaunu visko ko reikia, geriu Elevit vitaminus.
Jolte 2012-05-19 00:08
Aš taip pat labai žiūriu ko nori organizmas. Išmokau po pirmųjų vėmimų.
Tada pradėjau įdėmiai klausyti organizmo, nes jei suvalgau ne tai ko norėjau, tenka atsisveikinti.
Bet nuo pat nėštumo pradžios norisi lengvo, gaivaus maisto. Daug įvairių vaisių, daržovių, ypač pomidorų, arbūzo.
liute 2012-01-20 16:56
O aš sutinku su žvirblės nuomone, kad valgyti reikia tai, ko norisi
Rina 2012-01-20 09:05
Patarimai labai naudingi
Ilta 2012-01-20 07:31
Nėštumo metu suvokiau, kaip netaisyklingai maitinausi :) kai teko atsisakyti daugelio mėgstamų produktų, pamačiau, kad valgyti beveik neliko ką.
na 2012-01-19 21:57
Na, vis dėl to mityba turėtų būti subalansuota, ypatingai nėštumo metu, kai moteris atsakinga ne tik už savo, bet ir vaikučio sveikatą. Todėl mamytės atkreipkite dėmesį į savo maisto racioną :)
Žvirble 2012-01-19 17:53
Aš manau, kad pats organizmas padiktuoja, ko jam trūksta, todėl valgyti reikia tai, ko tuo metu norisi. Žinoma, ribojant normas, kad per tuos 9 mėnesius neprisiaugintumėte nereikalingų kilogramų

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vienos dienos kūdikio gebėjimas suspausti kumštį yra daug stipresnis, nei mėnesio laiko kūdikio.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai