Kaip mamoms rasti laiko sportui?



Išnaudokite kiekvieną akimirką

Vienas iš motinystės pagrindinių dalykų – mokėti būti lanksčiai ir prisitaikyti. Kad ir kokioje situacijoje atsidurtumėte, privalote mokėti ją tinkamai išnaudoti. Toks pat principas gali būti pritaikytas ir siekiant fitneso tikslų. Nereikia ištaigingų sporto salių ar specialios vietos namuose, kad galėtumėte sportuoti. Vietoj bėgtakio rinkitės parko takelius, mašinos bagažinėje visuomet turėkite jogos kilimėlį, kad galėtumėte jį panaudoti vos tik turite kelias laisvas minutes, žaidimų aikštelės suoliukus naudokite rankų pratimams atlikti ir taip toliau. Galimybės neribotos, tiesiog reikia mokėti jomis pasinaudoti.

Sportuokite su kitais

Sportuoti nebūtinai turite vieni. Susitarkite su draugėmis, pakvieskite prie jūsų prisijungti kitus tėvus ir kartu bėgiokite po parką. Didesnė žmonių grupelė padės nedingti motyvacijai. Kai kurios mamos, kurioms sunku rasti laisvo laiko, porą kartų per savaitę į pagalbą pasikviečia auklę, kad bent porai valandų jos galėtų ištrūkti iš namų ir ramiai pasportuoti.

Komentarai

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai