Kiek svorio priaugama nėštumo metu

Svorio padidėjimas – jautri tema, neduodanti ramybės daugumai pastojusių ar dar tik ketinančių pastoti moterų. Tačiau tai – viena iš būtinų nėštumo eigos sudedamųjų dalių, todėl nori ar nenori, tau teks su tuo susitaikyti.

 

Pirmasis svorio padidėjimas pasirodo jau pirmojo trimestro pabaigoje. Dauguma moterų priauga tik porą kilogramų, tačiau turime nuliūdinti, kad tai tik pati pradžia. Kad ir kaip nerimautum dėl didėjančio svorio, turėtum galvoti ne apie pasikeitusias kūno formas, o apie tai, kad savyje augini mažą vaikutį, kuriam būtina papildoma energija. Galime tave nuraminti, kad padidėjęs svoris tikrai nėra amžinas. Jei tik pati norėsi, buvusias kūno linijas tikrai pavyks susigrąžinti.

Kiekvienai moteriai svoris auga skirtingai,  tačiau gydytojai teigia, kad viso nėštumo metu normalu priaugti maždaug 11-16 kilogramų. Per pirmąją nėštumo pusę priaugama maždaug 4 kilogramai, o vėliau kas savaitę prisideda dar maždaug po 300 gramų.

Ne paslaptis, kad dauguma moterų visą gyvenimą stengiasi reguliuoti savo kūno svorį laikydamosis įvairiausių dietų ir neleisdamos sau persivalgyti. Galbūt todėl kai kurios būsimos mamytės nėštumu naudojasi kaip priedanga visiškam atsipalaidavimui ir poilsiui nuo nuolatinės savo kūno priežiūros. Jos ima valgyti nesustodamos ir tai pateisina nėštumu: juk nėščiajai būtina daug valgyti. Iš tiesų taip nėra. Nėštumo metu moteris turėtų suvartoti tik 300 kalorijų daugiau, nei įprasta. Tai reiškia, kad dienos normą turėtų sudaryti maždaug 2100 – 2600 kalorijų. Jei valgysi sveiką ir subalansuotą maistą, neturėtum priaugti daugiau, nei rekomenduoja gydytojai.

Iš tiesų per didelis svoris nėra toks pavojingas, kaip per mažas. Nepamiršk, kad valgydama per mažai ir rūpindamasi tik savo kūno linijomis, tu tiesiogiai žalosi savo augantį mažylį: jis negaus pakankamai maisto, todėl negalės tinkamai vystytis. Na, o jei jauti, kad svoris auga kaip ant mielių, gali tiesiog pamėginti sumažinti porcijas ar valgyti šiek tiek lėčiau, kad organizmas spėtų pajustų sotumo jausmą gavęs mažesnį maisto kiekį.

2 psl. »

Komentarai

Nėštumo planavimas

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama