Kodėl sporto treniruotės neduoda norimo efekto?



Vienodos apkrovos

Kad pasiektum pageidaujamų rezultatų, stenkis paįvairinti savo treniruotes, kad dirbtų skirtingi raumenys ir nuolatos kintančiais krūviais. Gali derinti kardio treniruotes su plaukimu ir pilvo šokiais, o bėgimą – su joga ar aerobika. Priversdama kompleksiškai dirbti visus kūno raumenis, tu paspartinsi riebalų deginimą.

Nepamiršk, kad nuolatos darydami tuos pačius veiksmus, raumenys pripranta ir išeikvoja mažiau energijos (vadinasi ir kalorijų). Pasistenk į treniruočių programą reguliariai įtraukti naujų pratimų arba padidinti/sumažinti intensyvumą.

Netinkamas poilsio režimas ir treniruočių reguliarumas

Nori tikėk, nori ne, bet faktas tas, kad nepakankamai pailsėjęs organizmas riebalus degina gerokai lėčiau. Trūkstant energijos, organizmas ima reikalauti gliukozės: žmogus jaučiasi žvėriškai alkanas. Smegenys, negavusios reikiamo jos kiekio, perduos organizmui signalą gaminti adrenaliną – streso hormoną, išsiskiriamą tuomet, kai organizmui yra kritinės būklės ir jam reikia skubios pagalbos. Irzlumas, silpnumas, agresija, nesugebėjimas susikoncentruoti – visa tai neteisingos dienos pradžios pasekmė. Nė nebandyk dirbti fizinį darbą – organizmas tiesiog tam nepasiruošęs. Kitas dalykas – treniruočių reguliarumas. Jei tikiesi, kad suvalgiusi pyragėlį ir tą vakarą pasportavusi, atsikratysi visų kalorijų – labai klysti. Norimų rezultatų pasieksi tik tuo atveju, jei sportuosi reguliariai.

Komentarai (2)

Oksana 2012-06-13 18:31
tiesa, norintiems sulieknėti patariama daugiau miegoti :)
Lara 2012-06-13 16:32
dievuliau mano, kaip ta matematik apsunkina gyvenimą :) ar daug kasdien kalorijas skaičiuojančių žmonių yra laimingi?

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaiko kraujo grupė yra tokia kaip pas vieną iš tėvų, arba lygi abiejų tėvų grupių sumai.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai