Lieknėti padedančios gudrybės

Kovoti su nereikalingais kilogramais yra begalės būdų. Šį kartą dalinamės keliomis efektyviomis gudrybėmis, nereikalaujančiomis ypatingų pastangų. Rezultatus pamatysite labai greitai!
 
Kaip reikėtų maitintis: bendrosios taisyklės
 

  • Apskaičiuoti dienos kalorijų normą, reikalingą tam, kad pasiektumėte pageidaujamą svorį, galima taip: pageidaujamas svoris (kg) : 0,45 x 14.
  • Nevalgykite kur nors bėgdami, sėdėdami prie kompiuterio ar televizoriaus – tai nukreipia mūsų dėmesį, todėl suvartojame maždaug 200–250 kalorijų daugiau nei įprastai.
  • Nepamirškite pusryčiauti, valgykite kas 3 valandas, kad sumažintumėte persivalgymo riziką.
  • Jei susinervinote – pirma nusiraminkite, ir tik tada valgykite. Savo problemų maistu užkąsti nereikia.
  • Mėsą ir žuvį ruoškite garuose, ant grotelių, orkaitėje – visur, kur nereikalingas riebalų perteklius galėtų ištekėti.

 
Gėrimai
 

  • Jei kasdien išgersite po stiklinę šviežiai spaustų morkų sulčių, numesite iki 1,2 kg per mėnesį. Kalorijų šis gėrimas turi mažai, tačiau daug – žarnyną valančios ląstelienos.
  • Kai kurie mitybos specialistai tikina, kad atsikratyti pilvuko galima kas vakarą išgėrus po bokalą raudono vyno (pageidautina – vietoj vakarienės, ir tikrai ne su riebiais užkandžiais).
  • Reguliariai vartodami žaliąją arbatą pagreitinsite medžiagų apykaitą 20 %.

 
Maistas
 

  • Valgykite pomidorus ir špinatus. Šiose daržovėse daug ląstelienos, o tai – pagrindinis šlakų ir nereikalingų riebalų priešas.
  • Įtraukite į savo racioną liesos raudonos mėsos. Baltymai padės padidinti kalorijas deginančią raumenų masę, net kai ilsitės po treniruočių.
  • Atsisakykite druskos arba smarkiai apribokite jos suvartojimą. Druska sulaiko skysčius organizme. Likus 15 minučių iki pietų suvalgykite obuolį. Tai padės jums sudeginti iki 200 kalorijų.
  • Patiekalus galima pabarstyti maltais raudonaisiais pipirais – medžiagų apykaita pagreitės 25 %.
  • Jei nemėgstate aštrių patiekalų, vietoj pipirų galima įberti paprikos. Poveikis bus tas pats.
  • Jei vietoj garnyro rinksitės ne grikius ir makaronus, o lęšius ir pupeles, sulieknėsite iki 2,5 kg per mėnesį.
  • Pastebėta, kad užpilai (sojų padažas, alyvuogių aliejus, actas) padeda greičiau pasisotinti. Jei šių produktų maišysite į savo patiekalus, suvalgysite mažiau.
  • Pakeiskite karvių pieno sūrį ožkos pieno sūriu. Jis turi 40 % mažiau kalorijų.
  • Taukus ir sviestą stenkitės pakeisti sveikesniais riebalais – žuvimi, riešutais, alyvuogių ir linų sėmenų aliejumi.

 
Psichologinės gudrybės
 

  • Maistą dėkite į mažas lėkštutes, stambius patiekalų gabalus supjaustykite į mažesnius. Taip porcija atrodys didesnė, ir jūs suvartosite 20 % kalorijų mažiau.
  • Kasdien juokitės bent po 10–15 minučių. Teigiamos emocijos padės jums sudeginti iki 280 kalorijų per savaitę.
  • Valgydami klausykitės ramios klasikinės muzikos – tai verčia kramtyti lėčiau ir sumažinti suvalgomo maisto kiekius 15–20 %.
  • Į svečius kvieskitės tuos, kurie valgo nedaug. Žvelgdami į juos jūs taip pat suvartosite mažiau kalorijų.
  • Po valgio kramtykite kramtomąją gumą be cukraus. Tegul organizmas tiki, kad jūs valgote ir toliau – išalksite ne taip greitai.

 
Fizinis aktyvumas
 

  • Kad pagreitintumėte medžiagų apykaitą, pasimankštinkite tuščiu skrandžiu, t.y. energingai pasilankstykite, smarkiai mojuokite rankomis.
  • Ritminga muzika treniruotės metu padės pailginti užsiėmimus ir ne taip greitai pavargti.
  • Geriausiai padeda sulieknėti bėgiojimas. Po to dar reikėtų pavaikščioti, kad užtvirtintumėte rezultatą.
  • Jei mankštinsitės ne vieni, svoris kris 30 % greičiau.
  • Stenkitės kuo daugiau laipioti laiptais, atsisakykite lifto. Nemaloniai jausitės tik iš pradžių – po to „nemokamas treniruoklis“ jums teiks tik malonumą. 

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Reklama

Ar žinote, kad...

Korėjoje į vaiko amžių įskaičiuojami tie 9 mėnesiai, kuriuos jis praleido motinos įsčiose, todėl korėjiečiams visada metais daugiau, nei jų bendraamžiams iš kitų šalių.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai