Mankštos pratimai, padedantys pagreitinti medžiagų apykaitą

Ką reiškia sveikas gyvenimo būdas be aktyvaus judėjimo? Pakalbėsime apie tai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą rytinės mankštos ir reguliaraus lankymosi sporto klube dėka.  

 

  • Atliktama aerobikos ir šokių pratimus, kaitaliok lėtus, plastiškus judesius su didelio intensyvumo judesiais. Pavyzdžiui, po apšilimo 10 minučių šok arba pratimus atlik greitai ir energingai, po to 2 minutes – ramiai ir plastiškai, po to 10 minučių didelio intensyvumo treniruotė – ir vėl 2 minutės lėtų pratimų.
  • Stenkis paįvairinti savo fizinius krūvius – pavyzdžiui, derinti jėgos pratimus sporto salėje su užsiėmimais šokių studijoje. Tokiu būdu tu deginsi riebalų perteklių, stiprinsi raumenis, ugdysi ištvermę. Kuo stipresnis raumenų audinys, tuo greičiau maistas virsta energija (net miegant) ir tuo daugiau atsiranda jėgų naujiems pasiekimams. Uždara sistema, ištisą parą dirbanti tau.

 

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą: jėgos pratimai sporto salėje

Skersinio traukimas

Iš padėties sėdint, atsuktomis į save rankomis pečių plotyje, suimk skersinuką, nugarą laikydama tiesią. Skersinuką trauk iki krūtinės, nuleisdama pečius, liemuo išlieka nepajudėjęs.  Mentys tuo pačiu metu suvedamos artyn viena kitos. Šiek tiek užsilaikyk tokioje padėtyje, po to lėtai sugrįžk į pradinę padėtį. Atlik 2-3 serijas po 8-10 pakartojimų.

Įtūpstai su svarmenimis virš galvos

Atsitok tiesiai, kojos glaustai, kiekvienoje rankoje laikant po svarmenį taip, kad jie būtų virš pečių linijos. Delnai atsukti vienas į kitą. Dešine koja ženk žingsnį į priekį ir nusileisk žemyn tiek, kad abu keliai sudarytų statų kampą. Tuo pat metu abi rankas su svarmenimis kelk virš galvos. Atliekant pratimą, kūno korpusas turi išlikti tiesus. Nuleisk svarmenis žemyn ir sugrįžk į pradinę stovimą padėtį.  Atlik 2-3 serijas po 10-12 pakartojimų.

2 psl. »

Komentarai (2)

Julka 2012-07-02 15:36
manęs niekas į sporto salę nenuvarytų. Bet namie mankštinuosi, ir sekasi visai neblogai
Žaneta 2012-07-02 14:24
išmėginsim, jei netingėsim

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Vienos dienos kūdikio gebėjimas suspausti kumštį yra daug stipresnis, nei mėnesio laiko kūdikio.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama