Metam svorį sveikai: 17 dienų dieta

Pasaulyje yra tiek dietų, kad visų nė nesuskaičiuosi. Kiekvienas gali išsirinkti patinkančią ir pagal savo poreikius. Nusibodo nuobodžios ir monotoniškos dietos? Išbandykite šią: teigiama, kad laikantis jos galima numesti nuo 5 iki 50 kilogramų.

17 dienų dietos etapai

Šią dietą sudaro 4 etapai, kiekvienas tęsiasi 17 dienų. Ši nauja dieta skatina sveikesnį gyvenimo būdą – sveiką mitybą ir fizinį aktyvumą.

„Paspartinki“ – pirmas etapas, kurio metu patariama suvartoti apie 1200 kolorijų. Taip numesite iki 7 kilogramų. Antrame etape, „Aktyvink“, galima suvartoti nuo 1200 kolorijų ir daugiau. Reikia maišyti, kartais suvalgyti daugiau, kartais – mažiau. Antrame etape galima numesti apie 3–4 kilogramus. Trečiasis etapas – „Pasiekti“. Tai lyg pereinamasis laikotarpis į sveikesnį gyvenimo būdą ir kurio laikytis reikėtų ilgą laiką. Taip greičiausiai prarasi apie 1–2 kilogramus. Paskutiniuoju, t. y. „Atvykimo“ etapu, jūs mokysitės išlaikyti idealų svorį.

Per pirmus 2 dietos etapus reikėtų mankštintis mažiausiai 17 minučių kiekvieną dieną, kituose etapuose gali mankštintis iki 1 valandos, 5 kartus per savaitę.

17 dienų dietos mitybos planas

Griežtas, bet naudingas 1 dietos etapas leidžia valgyti kiek nori sveikų proteinų ir nekrakmolingų daržovių kartu su 2 mažai cukraus turinčiais vaisiais, 2 probiotikais (mažai kolorijų turinčiu jogurtu), 1–2 porcijomis sveikų riebalų (alyvuogių aliejus), gerti žaliąją arbatą ir po 2–3 litrus vandens.

Pirmas dietos etapas leidžia suvartoti minimalų kolorijų skaičių, 2 etapas leidžia valgyti angliavandenius ir suvartoti iki 1500 kolorijų per dieną. Valgant sveikus angliavandenius, besilaikantysis dietos turėtų maišyti mažiau kalorijų su didesniu kiekiu kolorijų per dieną, kad organizmas to nepajustų ir degintų riebalus.

3 dietos etapas prasideda 100 extra kolorijų užkandžiams ir galimybe išgerti taurę vyno. 4 etape jau galima maišyti visus etapus darbo dienomis, o savaitgaliais galima valgyti viską, ko širdis geidžia.

17 dienų dieta: už ir prieš

Dar nėra tiksliai įrodyta, kad valgant skirtingą skaičių kolorijų tavo kūnas pradės riebalus tirpinti greičiau, bet ši dieta skatina sveikai maitintis ir yra sudaryta iš pagrindinių geros mitybos principų.

Pastovus sportas ir nepersivalgymas, riebaus maisto ribojimas – tai raktas į sveiką gyvenimo būdą ir normalaus svorio palaikymą.

Šaltinis: Grožio guru

Komentarai (1)

valerija 2013-05-19 19:09
jokia dieta nepades ,nes po jos kilogramai auga vel,pati geriausia dieta ,prisiversti save kuo maziau valgyti

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vaiko kraujo grupė yra tokia kaip pas vieną iš tėvų, arba lygi abiejų tėvų grupių sumai.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai