Misija įmanoma: kaip sulieknėti iki Naujųjų?

Iki Naujųjų liko vos savaitė. Norite juos pasitikti lieknesnės ir gražesnės? Išbandykite vieną iš šių veiksmingų dietų!
 
Aštri dieta
 
Tinka tiems, kas mėgsta aštrų maistą. Principas paprastas: į savo racioną būtina į traukti daug aitriųjų pipirų. Tai padeda pagreitinti medžiagų apykaitos procesus ir greičiau deginti riebalus.
 
Kasdienis meniu (produktai, kuriuos reikia valgyti kasdien): 250 g virtos vištienos krūtinėlės, 1 virtas kiaušinis (valgyti kas antrą dieną), daržovės (neribotais kiekiais), 500 g uogų ir vaisių, 2 stiklinės neriebaus pieno arba kefyro, 10 g medaus, 50 g ruginės duonos, arbatinis šaukštelis aitriųjų pipirų, mineralinis vanduo, kava, arbata (kiekiai – neriboti).

Pipirais galite barstyti daržovių salotas, pagardinti vištienos krūtinėlę. Kaip derinti produktus ir kokia tvarka juos valgyti – spręskite savo nuožiūra.
 
Tokios dietos nerekomenduotina laikytis ilgiau kaip savaitę, nes pipirai gana stipriai dirgina skrandį ir žarnyną. Pakartoti galima po 2 mėnesių pertraukos.
 
Netinka žmonėms, sergantiems gastritu, diabetu, pankreatitu, taip pat turintiems opų. Prieš laikantis jos reikėtų pasikonsultuoti su dietologu, nes šis lieknėjimo būdas laikomas vienu iš greičiausių ir agresyviausių.
 
3 produktų dieta
 
Daug saugesnė už pirmąją. Mityba subalansuota taip, kad jaustumėtės gerai, o jūsų organizmui netrūktų nei maisto medžiagų, nei energijos. Puikus variantas visiems, kas nori sulieknėti greitai ir be žalos sveikatai.
 
Dietos pagrindą sudaro 3 produktai: avižos, obuoliai ir varškė.
 
Avižos palaiko normalų cukraus lygį kraujyje, mažina patinimus, valo kraujagysles, šalina iš organizmo šlakus ir toksinus (įskaitant medikamentus ir alkoholį), suteikia ilgalaikį sotumo jausmą, padeda kovoti su depresija ir bloga nuotaika.
 
Obuoliai reguliuoja kepenų darbą, medžiagų apykaitą, stiprina imunitetą, mažina riziką susirgti vėžinėmis ligomis. 5 obuoliai per dieną patenkina paros antioksidantų poreikį. Vartojant reguliariai, ilgina gyvenimą.
 
Varškė – baltymų ir pieno riebalų šaltinis. Turi daug kalcio, stiprina kaulus, gerina širdies darbą ir šalina iš organizmo skysčių perteklių.
 
Meniu pavyzdys: pusryčiams – avižų arba avižinių dribsnių košė (su vandeniu), obuoliai (ne daugiau kaip 3). Pietums – avižų arba avižinių dribsnių košė (galima paskaninti šaukšteliu medaus), 100 g neriebios varškės, obuoliai (ne daugiau kaip 3). Pavakariams – kelios šviežios žalios daržovės. Vakarienei – 100 g varškės, 3-4 obuoliai.

Gerti galima negazuotą mineralinį vandenį, žolelių arba žaliąją arbatą, per dieną išgerti stiklinę pieno arba neriebaus kefyro.
 
Tokios dietos laikomasi 7-10 dienų, po mėnesio galima pakartoti.
 
Per savaitę numetama vidutiniškai 3-5 kg, kai kam per visą kursą pavyksta numesti net 14 kg. Dietos meniu tinka ir iškrovos dienoms.
 
Kalakutienos dieta
 
Dietologų teigimu, metantiems svorį kalakutiena – geresnis pasirinkimas,  negu vištiena. Esmė ta, kad ji minkštesnė ir turi daugiau baltymų. Štai kodėl vertėtų išbandyti šią dietą.
 
Kalakutienos dieta priskiriama prie klasikinių baltymų dietų. Tai nereiškia, kad teks visiškai atsisakyti angliavandenių (jų gausite iš daržovių) – tiesiog kalakutiena bus pagrindinis jūsų patiekalas šios dietos metu.
 
Meniu:
 

  • 6 dienas valgykite virtą kalakutieną kaip pagrindinį patiekalą. Septintą dieną galima pasilepinti kepta kalakutiena su daržovėmis (kaip per didžiąsias žiemos šventes).
  • Pusryčiams valgykite daržovių salotas ar po kelias sveikas daržoves (tinka agurkai, paprikos, pomidorai). Mėsos atsisakykite – leiskite skrandžiui „pabusti“.
  • Pietums ir vakarienei valgykite virtą kalakuto krūtinėlę arba filė. Vietoje prieskonių galima naudoti česnaką ir anksčiau minėtas daržoves.
  • Būtina pašalinti riebalus.
  • Jei kalakutiena atsibodo taip, kad daugiau nebetelpa, mėsos porciją galima pakeisti kefyru (tačiau nuo valgiaraščio geriau nenukrypti).
  • Kad neužkietėtų viduriai, dietos metu kasdien patartina suvalgyti po šaukštą ar du rugių arba kviečių sėlenų.
  • Laikantis bet kurios baltymų dietos (ir ši – ne išimtis) būtina gerti daugiau vandens, kad pagerintumėte inkstų darbą.

 
Per savaitę laikantis kalakutienos dietos galima numesti 3–4 kg. Kartoti patartina ne anksčiau kaip po 3 mėnesių, prie įprastos mitybos grįžti reikėtų po truputį.

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Daugiausiai vaikų turintis žmogus pasaulyje - tai Maroko sultonas Ismailas. Jis augina 548 sūnus ir 340 dukterų. Jo hareme vaikas gimsta maždaug kas 20 dienų.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama