Pratimai apatiniam pilvo presui



Pratimas su svarmenimis


Tai pratimas ne tik pilvo presui, bet ir rankų bei pečių raumenų tonuso palaikymui. Tau reikės dviejų nedidelių  1,5– 2 kg svarmenų. Atsigulk ant nugaros, rankas su svarmenimis kelk už galvos. Kojos nuo grindų pakeltos tiek, kad sudarytų  45º kampą. Vienu metu lėtai kelk rankas su svarmenimis, kol jos atsidurs virš krūtinės ir kojas iki stataus kampo.  Lėtai grįžk į pradinę padėtį. Kojos, atliekant šį judesį, neturi liesti grindų. Pratimą kartok 8-10 kartų.

Atliekant apatinio pilvo preso pratimus, patariame atkreipti dėmesį į taisyklingą kvėpavimą: iškvėpti reikia jėgos momentu. Taip pat primename, kad TEISINGAS pratimų apatiniam pilvo presui atlikimas  - tai jų atlikimas LĖTU tempu. Turi pajausti kaip dirba raumenys.
 

Komentarai (8)

roar 2015-06-16 19:19
nu gal gerai cia parasyta bet gal yra geresniu nu tiksliai nzn :) :) :) <3
vi 2012-09-04 21:16
kolkas sunkiai susitvarkau,bet esu nusiteikusi karingai :)
as 2012-08-23 23:58
kaip rasti laiko sportui?jai dirbi 24h
sss 2012-07-17 09:39
Vilma, visi sporto pratimai iš esmės yra efektyvūs, jei daromi reguliariai ir ilgą laiką. Žinoma, jei savaitę "pasikankinsi" ir tikėsiesi efekto, tai nusivilsi
vilma 2012-07-16 16:39
ar tikrai sie pratimai padeda?
Virginija.. 2012-07-08 19:34
sportuosim.........cha cha cha...nuo pirmadienio,pradedam?
Zina 2012-07-05 18:00
geri pratimukai, sportuosim
Julija 2012-07-05 14:16
tikrai reikia daryti LĖTAI, ir nepersistengti. Priešingu atveju gali tekti pikti žavakutes nuo hemorojaus :)

Pratimai pilvo presui

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Daugiausiai vaikų turintis žmogus pasaulyje - tai Maroko sultonas Ismailas. Jis augina 548 sūnus ir 340 dukterų. Jo hareme vaikas gimsta maždaug kas 20 dienų.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai