Rūbai internetu – kaip neapsirikti?

Siekdami taupyti laiką bei pinigus vis daugiau žmonių apsiperka internetu. Juk taip galima ne tik sutaupyti laiko bei energijos, bet ir neišleidžiant milžiniškos sumos pinigų susikurti unikalų stilių.

Rizika ir aiškumas


Vis dėl to, apsiperkant internetu niekada neapleidžia rizika, kad drabužiai netiks ir pinigai bus išleisti veltui. Žinoma, dažniausiai nepatinkantį drabužį galima grąžinti, tačiau to pasekoje gali būti sugaištą dar daugiau laiko.

Kaip to išvengti? Pigu.lt internetinės parduotuvės atstovai sako, jog prieš perkant internetu tereikia susipažinti su keliomis gudrybėmis bei skirti laiko pasiruošimui  ir rizika bus kur kas mažesnė!

Nuo ko pradėti?

Pirmas žingsnis, kurį turėtų žengti kiekvienas, planuojantis įsigyti drabužį internetu, yra sužinoti kuo tikslesnes savo kūno apimtis. Kai tik gebėsite apie savo kūną pasakyti šiek tiek daugiau nei „mano dydis yra kiek didesnis už M“ ir panašiai, galėsite drąsiai pradėti apsipirkinėjimą internetu.

Visada atsiminkite – vieno prekės ženklo drabužiai gali būti S dydžio, o beveik tokie patys drabužiai kitoje parduotuvėje – M dydžio. Daugelis drabužių gamintojų tai daro specialiai, siekdami pamaloninti savo klientus – juk smagu tilpti į mažesnio nei įprasta drabužio dydį. Vis dėl to, toks malonumas gali pakišti koją kuomet perkami rūbai internetu. Būtent dėl šios priežasties labai svarbu žinoti tikslias savo kūno apimtis. Tačiau kaip tai padaryti teisingai?

Samdyti profesionalą ar verstis patiems?

Akivaizdu, jog norint sužinoti tiksliausias ir, svarbiausia, teisingas savo kūno apimtis, geriausia kreiptis į specialistą, patartina, siuvėją. Siuvėjai panašaus tipo darbus atlieka kasdien, tad galite būti tikri, jog jų atlikti matavimai bus itin tikslūs. Be to, patikėdami šį darbą siuvėjui jūs gaunate ir dar vieną naudą – taip specialistas gali išsaugoti jūsų duomenis ir prireikus be papildomų sunkumų juos panaudoti siaurindamas jūsų drabužius ateityje.

Visgi, jei nuspręsite matavimo darbus atlikti patys, tam irgi reikės pasiruošti. Siekdami gauti kiek įmanoma tikslesnius duomenis, atlikdami matavimus stenkitės tai daryti teisingai, t.y. neįtraukti pilvo, per daug neišsitiesti ir pan. Juk kitaip vėliau įsigyti drabužiai gali netikti.

Į ką atkreipti dėmesį?

Ruošiantis įsigyti kelnes, vyrams būtina ir svarbu žinoti ne tik savo ūgį, juosmens bei vidinės kojų pusės išmatavimus, bet ir klubų apimtį. Pirkdami marškinėlius žinokite krūtinės ląstos apimtį, rankovių ilgį bei kaklo plotį.

Moterims, visų pirma, svarbiausia žinoti savo krūtinės apimtis, kadangi būtent dėl šios srities išmatavimų labai daug internetu įsigytų drabužių būna netinkami. Tai geriausia sužinoti apsilankius profesionalioje apatinio trikotažo parduotuvėje. Taip pat svarbu išmatuoti ir liemens bei pilvuko apimtis, ūgį, sėdmenų apimtį, kojų ilgį, gauti rankų bei kaklo išmatavimus.

Kai tik žinosite tikslius skaičius, internetinėse parduotuvėse esanti informacija apie drabužių išmatavimus bus tai, į ką dažniausiai atkreipsite dėmesį pirkdami drabužius. Gera žinia ta, kad jei dažnai apsiperkate tam tikro prekės ženklo internetinėje parduotuvėje, dydžių lentelę teks išsinagrinėti tik vieną kartą, kadangi dažniausiai tie patys išmatavimai bus taikomi visiems to prekės ženklo drabužiams. Tuo tarpu jei apsiperkate tokiose internetinėse parduotuvėse kaip pigu.lt, turėkite omenyje jog ten yra parduodami skirtingų prekės ženklų drabužiai, taigi dydžiai gali skirtis.

Atsiminkite, rūbai internetu – tai anaiptol ne rizikinga. Tereikia gerai pažinti savo kūną ir galėsite džiaugtis tikslingai išleistais pinigais bei atsinaujinusia rūbų spinta!

Komentarai

Stilius

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Statistikos duomenimis, 3-4 metų amžiaus vaikai kiekvieną dieną pasako maždaug 12000 žodžių ir užduoda apie 900 klausimų.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama