„Rudens dietos“ ypatumai


 
Vaisiai – tabu
 
Saldžių gamtos dovanų (vaisių ir uogų) laikantis šios dietos geriau atsisakyti. Taip, jos skanios ir naudingos, tačiau turi daug lengvai įsisavinamų angliavandenių, paleisiančių jūsų pastangas sulieknėti vėjais. Tas pats pasakytina ir apie bulves (jos turi daug krakmolo, todėl dietos metu jų vartoti negalima).
 
Dietos principas – vartoti tik tuos produktus, kurie leidžiami, ir nevartoti tų, kurie draudžiami arba nepaminėti sąraše.
 
Draudimai laikini, tačiau taisyklės griežtos, ir jų reikia laikytis, jeigu norite sulieknėti.
 
Ką galima valgyti:
 

  • Gamtos gėrybės: cukinijos, patisonai, aguročiai, baklažanai, kopūstai (bet kokie – baltagūžiai, žiediniai ir t.t.), pomidorai, agurkai, paprikos, šparaginės pupelės, morkos, burokėliai, svogūnai ir svogūnų laiškai, petražolės, salierai, ropės, ridikai, ridikėliai, bet kokie žalumynai, česnakai, švieži grybai.
  • Bet kokie prieskoniai (džiovintos žolelės, jų mišiniai);
  • Nedidelis kiekis augalinio aliejaus (geriau – linų sėmenų, saulėgrąžų arba alyvuogių. Galite pasidaryti jų mišinį, santykiu 3,5:1:1, arba vartoti juos atskirai. Tai svarbu: linų sėmenų aliejus kepimui netinka!).
  • Gėrimai: vanduo, kava, arbata, kakava (visi gėrimai – be cukraus). Skysčių reikia suvartoti bent po 1,5 l per dieną, bet geriau – 2 l ir daugiau.

 
Ko negalima: draudžiami visi vaisiai ir uogos, taip pat- bulvės. Juose daug paprastųjų angliavandenių, todėl dietos metu jų būtina atsisakyti.
 
Ko ir kiek suvartoti per dieną?
 

  • 500-600 g šakniavaisių (galite ruošti patiekalus iš morkų, burokėlių, svogūnų, petražolių, salierų, ropių, ridikų, ridikėlių);
  • 1000-1100 g daržovių (bet kokie patiekalai iš cukinijų, aguročių, patisonų, baklažanų, kopūstų, pomidorų, agurkų, paprikų, šparaginių pupelių);
  • 50-60 g augalinių riebalų (geriau juos naudoti ne kepimui, o salotoms);
  • 250-350 g grybų.

 

3 psl. »

Komentarai

Dietos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Ar žinojote, kad suaugęs žmogus turi 206 kaulus, o vaikas – 300 (kai jie auga, kai kurie kaulai susijungia į vieną)

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai