Saugūs pratimai nėštumo metu

Nėštumo metu moters organizmui ir toliau reikia fizinės veiklos. Jeigu dar prieš pastodama sportavai, lankei kokias nors treniruotes, nėra reikalo aptingti (nebent gydytojas liepė kitaip). Tiesiog sumažink intensyvumą. Jeigu prieš nėštumą nieko panašaus vis dėlto nedarei, pats laikas kažką keisti, pradėti mankštintis. Žinoma, iš pradžių reikės pasikonsultuoti su gydytoju ir išsirinkti labiausiai patinkančią ir tinkamiausią fizinės veiklos rūšį, susidaryti grafiką ir nesiekti rekordų.

Įsiklausyk į savo kūną: jeigu pastebi, kad po kokių nors pratimų pasijunti prastai – gal jie tau tiesiog netinka ir reikėtų jų atsisakyti? Krūvis, net jeigu savijauta tiesiog nuostabi, neturi būti per didelis. Jeigu tave prižiūrintis gydytojas liepė gulėti lovoje, pasikonsultuok su juo ir su treneriu apie gydomąsias mankštas. Greičiausiai tau parinks lengvesnius pratimus, tinkamus tavo būklei.

Kad mažylis gimtų sveikas, visavertis ir ramus, nėštukei būtina būti fiziškai aktyviai. Reikia ne tik mankštintis, bet ir dažniau išeiti pasivaikščioti, lankyti baseiną ar jogos pamokas ir panašiai. Visa tai reikia daryti saikingai, protingai pasirinkti tinkamą krūvį.

Nepamiršk, kad tavo aktyvumas lemia ir mažylio aktyvumą (taip, galima sakyti, kad vaikutis mankštinasi dar prieš gimdamas). Grūdinimasis, plaukiojimas, mankštinimasis nėštumo metu padės tau pasiruošti gimdymui ir periodui po jo – juk gimus mažyliui tau veiklos tikrai netrūks.

Jeigu krūvis parinktas tinkamai ir viskas kruopščiai suplanuota, rytiniai negalavimai taps daug silpnesni arba išnyks visai. Tai reiškia, kad mankštinimasis nėštumo metu yra puikus vaistas nuo panašių problemų. Jeigu gresia persileidimas arba priešlaikinis gimdymas, mankštintis gali ir uždrausti, tačiau dažniausiai pakanka pasirinkti kitokią, saugesnę veiklą. Nėštukei liepiama taisyklingai maitintis, mažiau jaudintis, daugiau ilsėtis, siūloma atlikti nepavojingus pratimus, pasivaikščioti gryname ore.

2 psl. »

Komentarai (1)

Sandra 2017-01-12 09:26
Tai kodel negali nescia moteris daryti pilvo presui skirtu pratimu?Manau,tai butina(jei nera komplikuotas nestumas).Juk svarbu,kad moteris kuo maziau apkrautu nugaros tiesiamuosius raumenukus ir dar daug priezasciu!!!

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Korėjoje į vaiko amžių įskaičiuojami tie 9 mėnesiai, kuriuos jis praleido motinos įsčiose, todėl korėjiečiams visada metais daugiau, nei jų bendraamžiams iš kitų šalių.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai