Sveiki, skanūs ir sotūs pusryčiai: kelios idėjos

Gana dažnai girdime, kad pusryčiai – svarbiausias energijos šaltinis visai dienai. Rinktis reikia tokius, kuriuose gausu baltymų, angliavandenių, vitaminų ir mineralinių medžiagų.

„Pastaruoju metu pastebime augantį riešutų ir džiovintų vaisių poreikį. Vartotojų apklausos atskleidžia, jog žmonės riešutus ir džiovintus vaisius vis dažniau renkasi pusryčiams, – pastebi bendrovės „Arimex“ vadovas Arnas Jurskis. – Ant lietuvių pusryčių stalų vis dažniau atsiranda natūralesnių ir sveikesnių produktų, tokių kaip dribsniai, žalieji kokteiliai, natūralios košes. Jų pagardu tampa įvairių rūšių riešutai, sėklos ar džiovinti vaisiai“.

Kelios idėjos sveikiems ir sotiems pusryčiams:

  • Dubenėlį natūralių grikių, ryžių ar kukurūzų košės pagardinkite medumi, sauja lazdyno ar anakardžių riešutų bei džiovintais vaisiais. Energija visai dienai – garantuota.
  • Jei mėgstate tik avižinius dribsnius, savo racioną galite papildyti migdolų, bertoletijų riešutais, kokoso drožlėmis, moliūgų sėklomis ar lukštentomis saulėgrąžomis.
  • Įprastą jogurtą galima keisti migdoliniu kokteiliu: per naktį pamirkytus migdolų riešutus sumaišykite su stikline vandens, sutrinkite trintuvu. Gautą „pieną“ perkoškite, supilkite atgal į trintuvą ir dar kartą sutrinkite su 3 datulėmis, puse arbatinio šaukštelio cinamono ir 5–8 šviežių mėtų lapeliais. Sotu, neapsunkina skrandžio ir gausu vitaminų bei mineralinių medžiagų.
  • Nuluptas obuolys, keli gabalėliai sūrio ir ketvirtis puodelio graikinių riešutų – puikus, sveikas pasirinkimas  skubantiems.
  • Sėkmingos dienos pradžiai gali pasitarnauti ir bananinis kokteilis: sutrinkite smulkintuvu du bananus, šaukštą vandenyje mirkytų žemės riešutų, dvi stiklines kefyro, ir ketvirtį arbatinio šaukštelio cinamono.
  • Šviežių vaisių salotos su obuoliu, bananu, apelsinu, kriauše, uogomis, natūraliu jogurtu ir sauja anakardžių riešutų bei lukštentų saulėgrąžų – skanu, sveika ir energinga.
  • Vis dėlto neįsivaizduojate savo pusryčių be sumuštinių? Mitybos specialistai daro jiems išimtį: naudokite liesesnę mėsą (paukštieną, žvėrieną ar jautieną), šviežias daržoves, avokadus, o sumuštinių pagrindui rinkitės tamsią rupią duoną. Pačius sumuštinius pagardinkite moliūgų sėklomis ir skrudintais lazdynų, kedrų ar graikiniais riešutais. Toks sumuštinis ne tik suteiks žvalumo, skatins protinę veiklą, bet ir stiprins imunitetą.
Šaltinis: Grožio guru

Komentarai

Sveika gyvensena

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Vienos dienos kūdikio gebėjimas suspausti kumštį yra daug stipresnis, nei mėnesio laiko kūdikio.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai