Treniruočių planas visai savaitei

Svajojate apie gražią figūrą? Prie visko, ką darote, kad jūsų svajonė išsipildytų, pridėkite ir šiuos patarimus – rezultatai jus gali labai maloniai nustebinti..

PIRMADIENIS

Pradėkite savo savaitę nuo to, ko galbūt niekada nebandėte – nuo bokso. Jei neturite bokso kriaušės, ne bėda – galite panaudoti kelias pagalves, ar maišą, prikištą senų drabužių. Būkite išradinga, nes per 1 valandą bokso galima sudeginti net 360 kalorijų.

Naudingas bus taip pasportuoti ir tik pusvalandį – tai pagreitins medžiagų apykaitą. Nesukčiaukite, boksuokite iš visų jėgų. Bus lengviau, jei priklijuosite prie „kriaušės“ boso ar savo buvusio nuotrauką.

ANTRADIENIS

Užsiimkite maždaug 80-90 minučių joga. Vadovaukitės knygų instrukcijomis ar žiūrėkite DVD. Tai pakankamai sudėtingas, tačiau efektyvus būdas padaryti raumenis elastingesnius raumenis, juos „pratampyti“. Beje, valanda jogos sudegina 160 kalorijų.

TREČIADIENIS

Jei esate pasiruošusi iššūkiui ir kūno pokyčiams, pabandykite 30 minučių užsiimti grandinine treniruote. Per pusvalandžio trukmės sesiją sudeginsite maždaug 236 kalorijas. Pasiimkite lengvus svarelius ir padarykite kelis pratimus su jais. Tada svarelius pakeiskite kūno judesiais, pavyzdžiui, atsispaudimais ir pritūpimais. Pažiūrėkite, kiek tokių derinukų galite padaryti nesustodama per 30 minučių.

KETVIRTADIENIS

Po vakarykštės treniruotės viskas, ko jums reikia šiandien – pilatesas. Jis padės sustiprinti visą kūną. Jei esate tikra pilateso fanatė, žinote, jog galima pasinaudoti tam tikra specialia įranga skirta pilateso pratimams. Bet ir namuose šis sportas yra ne mažiau efektyvus – sudeginsite 210 kalorijų per valandą.

2 psl. »
Šaltinis: Grožio guru

Komentarai

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Reklama

Reklama

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama