Treniruočių planas visai savaitei



PENKTADIENIS

Važiavimas dviračiu privers gerai paprakaituoti. Valanda važiavimo dviračiu ištirpdo net 410 kalorijų. Kuo sudėtingesnė „trasa“, tuo daugiau riebalų sudeginama, o buvimas gryname ore visada tik į naudą. Jūs taip pat galite pasirinkti ir stacionarų dviratį. Pasirinkite sunkesnę programą ir sportuokite mažiausiai pusvalandį.

ŠEŠTADIENIS

Savaitgalis pagaliau prasidėjo. Pasilinksminkite šokių aikštelėje. Pusvalandis šokio „iš širdies“ sudegins 162 kalorijas ir pakels nuotaiką. Venkite riebių užkandžių ir alkoholio. Daugiau laiko praleiskite bendraudama su draugais ir naujais žmonėmis.

SEKMADIENIS

Ne. Nėra laiko ilgai gulinėti. Ir galvos neskauda, juk vakar alkoholiui pasakėte: „Ne!“. Imkite raketę į rankas ir keliaukite žaisti teniso, nes jis – tai puiki galimybė susitikti su draugais ir praleisti laiką žaidžiant nuostabų žaidimą. Neprireiks nė pusvalandžio ir jau būsite sudeginusi 160 kalorijų. Puiki diena garantuota!

Šaltinis: Grožio guru

Komentarai

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Jei vaikas apsinuodijo rūgštimi arba šarmais, jokiu būdu negalima dirbtinai jo vimdyti, nes šios medžiagos dar kartą nudegins gleivinę. Šiuo atveju reikia duoti išgerti 2 stiklines vandens.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai