Treniruočių programa kriaušės tipo figūrai



Pratimai “kriaušių” klubams ir sėdmenims

Norint sudeginti riebalus sėdmenų ir klubų srityje, siūlome:

  • Įtūpstai ir visos jų variacijos.
  • Prisėdimai.
  • Kojų pakėlimai į šalis.
  • Pasilenkimai su svoriu.

Raumenų auginimui viršutinėje kūno dalyje tiks atsispaudimai ir pratimai su svarmenimis.

Pradžioje pakalbėsime apie klubus. Geriausias būdas deginti riebalus ir auginti raumenis – atlikti pratimus geru tempu ir kokybiškai. Štai keletas:

  • Įtūpstas. Šis pratimas geras tuo, kad vienu metu veikia klubų, sėdmenų, pečių ir rankų raumenys, o taip pat ugdoma ištvermė. Paimk svarmenis. Kojos pečių plotyje. Rankos sulenktos per alkūnę, pečių aukštyje, alkūnės žiūri į šonus. Kaire koja ženk platų žingsnį į priekį. Kelį sulenk 90 laipsnių kampu. Stebėk, kad kelias būtų tiksliai po kulkšnimi. Atsispirk dešine koja ir išsitiesk, tačiau kojos nenuleisk, o kelk ją, sulenktą per kelį, į viršų. Koja kūno atžvilgiu sudaro statų kampą. Kai tik atsispirsi koja nuo grindų, ištiesk rankas į viršų. Nepamiršk taisyklingai kvėpuoti. Atlik po 10-12 pakartojimų kiekviena koja.

  • Siūbavimas. Šiek tiek poilsio ir darbelio užpaliukui. Kojos kiek plačiau pečių pločio. Kūną palenk į priekį 45 laipsnių kampu. Sulenk kelius. Iš šitos padėties kūno svorį perkelk ant dešinės kojos, o kairę koją atremk ant pirštų. Tada sugrįžk į pradinę padėtį ir judesį pakartok į kairę pusę. Kažkas panašaus į vaikšiojimą - siūbavimą  nuo šono ant šono. Atlik apie 20 kartų.  

  • “Laikrodis”. Puikus pratimas. Dirba klubų ir sėdmenų raumenys. Rankos ant liemens. Daryk įtūpstą į priekį. Įtūpstus daryk taisyklingai, kaip jau ne kartą buvo minėta. Daryk gilų žingsnį į šoną, atraminė koja sulenkta. Sugrįžk į pradinę padėtį. Dabar įtūpstas atgal. Tai bus vienas kartas. Atlik 10 kartų.  

  • Prisėdimai su šuoliuku. Vėl gi, pratimai, skirti apatinei kūno daliai. Kojos pečių plotyje, rankos nuleistos išilgai kūno. Prisėdinėk, kol kojos susilenks 90 laipsnių kampu. Tada pakelk rankas aukštyn ir pašok. Pakartok 10 kartų.

3 psl. »

Komentarai (4)

demesio 2014-08-28 18:10
Ir čia treniruotė kriaušės figūros tipui? Pratimai puikiai sumažina krūtinę, stambina kojas. Gryna nesąmonė.
Deimante 2013-10-15 19:25
Geri pratimai http://zinaukaip.lt/category/sveikata/sportas/
Agnė 2012-07-11 13:54
net neįsivaizduoju :D niekad toks klausimas nekilo
Silvija 2012-07-11 12:43
Aš proporcinaga :) tai jei mankštinsiuosi taip, kaip parodyta, niekas nepasikeis?

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Į plastiką, iš kurio daromos LEGO detalės, dedama speciali medžiaga, kuri darant rentgeną šviečia ryškiau, kad būtų lengviau detalę aptikti, jei vaikas ją prarytų.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai